Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag fick ju en plan för FET av D igår kväll, som jag också skrev om igår. En plan jag inte fick ihop, så jag ställde motfrågor. Inatt 01:23, vilket borde vara 02:23 i hans tid, svarade han så här.
Sorry it is my mistake.i don't know how it came up!!!
You can start as usual on day 21 Of your next cycle, but I don't think that we will have time to complete it before August. Te clinic will close 31/7/13.
The other option is to start SUPREFACT from tomorrow, keep the progesterone for another 5 days more and then stop it.
This is the only way to have the treatment before August and I think it will work.
Detta gör mig ju inte lugnare. Det känns som han är extra stressad. Var han för stressad och ofokuserad för att jag skulle få den stöttning som jag både var värd och med råge betalt för? Usch, jag vill inte ha de tankarna.
Jag har hur som helst slängt i mig en Utrogestan på morgonen och börjat med Suprefact! Ställt ytterligare motfrågor, t ex hur mkt progesteron ska jag ta. Jag har sänkt dosen av Prednisolon endast till 25 mg idag och får sedan se hur hav trappar ner. Slutat med Clexane, Progynon och baby aspirin.