Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag hade tyvärr inga symtom heller och det syns inte på vul. Så uteslut det inte, osannolikt är det dessvärre inte
Beklagar finaste Solkattan & Lycklig Ni är ena kämpar
Solkattan: det är inte mer än mänskligt och vi känner alla likadant emellanåt. Det vore väl märkligt annars! Du får gärna återkomma med Dr Ds svar, jag tror att det är av intresse för fler. Just det här med nattsvettningar diskuteras ju av och till och det vore intressant att veta hur Dr D resonerar så här ett par år senare. För 2 år sedan menade han att det både kunde vara ett tecken på graviditet, på immunattack och biverkningar av prog & pred och om det kan vara allt så undrar man ju varför det är viktig info
Ligg kvar på 5 mg Pred några dagar, det är viktigt för att ni egen kortisolproduktion ska komma igång igen.
För er som är immunnördar som jag så rekommenderar jag det amerikanska immunforumet
Sök i Yahoo Groups på Immunology Support
Här är deras hemsida
www.immunologysupport.com (groups.yahoo.com/neo/groups/immunologysupport/info)
Här är en lista över samarbetsvilliga immunologiläkare även i Europa, bra för er som bor på lite olika ställen och för er som brukar undra om det inte finns fler än Dr D & Dr G (men den svensk omtalas är förvisso inte så mycket att hänga i granen…). Intressant att Christensen i DK tydligen ger Ivig
www.immunologysupport.com/collaborating-doctors.html
När har du KS Che..?!