FruA78 skrev 2016-08-18 17:33:25 följande:
Jag är rädd för det med, låter troligt att de bara kommer att ge il-dropp. Så egentligen är det kanske bättre att inte vara med i studien.
Fru A78- för att kunna använda de frysta ägg ni redan har och kunna undvika nytt äggplock nu, och dessutom slippa riskera "endast IL-behandling" (eller i värsta fall endast placebobehandling i Falun) så skulle jag starkt råda dig att kontakta Dr D direkt. Hos Dr D får du både Trombyl, Fragmin, Kortison, och IL dvs hela paketet som behövs, och som de allra flesta behöver för att lyckas plus att Dr D kommer följa dina blodprover hela tiden, så slipper du slösa bort din tid och pengar på behandlingar som har mindre chans att lyckas. Men fråga Falun vad deras studie verkligen innebär först, är det endast IL eller placebo så glöm det.
Dr Ds behandling fungerar i alla fall.
Jag har själv haft 4 missfall innan jag åkte till Dr D, så jag vet hur hemskt det är med missfall, och jag önskar bara att jag hade åkt till Aten tidigare, för i Sverige finns ingen bra hjälp att få. Jag är nu gravid v.7 med Dr Ds behandling.
Lycka tllll !