Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Stort grattis Angla!
Stort grattis Angla!
Angla, vilket helvete, kramar🌺
Bra m länken NinaCamilla! Stumpan, mina tankar går till dig, vad himla sorgligt att det gick så långt. Precis som Zin skriver, utan din kille kan ju chanserna öka, vi hoppas det🍀 che, stort grattis till er!!
Lill och April, vi har ju haft mkt lätt för att bli gravida, och vi hade efter vårt 8e missfall samma resonemang som er - att vi skulle kunna kontrollera medicinering och veta om äggen blir befruktade osv. Jag förstår er precis! Vi blev avrådda från D, han sa att immunförsvaret skulle triggas än mer och kroppen är ju "tränad" att bli gravid i en viss miljö. Vi gjorde det ändå, fick en 5 dagars toppblasto insatt men blev inte gravida. Månaden efter blev vi spontant gravida m vår lille pojke. Har ni möjligheten att bli gravida spontant så är mitt råd att fortsätta så.
Virvla, om du har konstaterat immunproblem så brukar de flesta få fragmin hela graviditeten. Det är då högre risk för blodproppar i moderkakan i sen graviditet. Jag tog dem till dagen innan snittet, både med Ds och svenska mvc goda minne.
Solrosen, du ska kunna hämta ut på alla apotek. Om läkaren föreskriver så blir det billigare. Jag tod ut utan högkostnadsskydd, tror jag betalade ca 100 sek/påse. Snart lycklig, vem är Sverker😘
Angla, mina varmaste tankar till er🌺
Bra att du fick svar, jag körde alltid utspätt.