april12 skrev 2013-10-19 17:27:47 följande:
Skogsbruden- vad gjorde du mellan 34-37 för att äggen skulle bli perfekta? Vilaa- hon sa inget om IL, däremot sa hon att hon kände till några som varit i Aten och att hon tyckte det var märkligt att alla som åker till Aten har samma problematik, dvs höga nk celler eller tnf-a. Och hon menade att detta blodprov kanske varenda kvinna har höga värden av, alltså även de som inte är ofrivilligt barnlösa.. TWh- jo, jag ska försöka och inte lyssna på det hela. Hyr många fler aborter ska man orka, för mig är ÄD definitivt ett positivt alternativ om jag bara kunde bli garanterad att det skulle funka. Skulle jag gjort det direkt!!
För det första så är ju de flesta som söker hjälp för immunproblematik förmodligen utredda på korsan och tvärsan. De flesta känner ju också igen symptom, har autoimmuna sjukdomar eller annat som indikerar immunförsvarsproblem. Därav är det ju rätt självklart att de flesta som besöker D, B el G har immunproblem...sedan så har ju inte alla samma problematilk, även om majoriteten får liknande medicin, dock olika mängd och frekvens. Vi ska inte förglömma att en del inte får immundiagnos! Konstigt uttalande av henne😨