Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Katt12: Du kan använda kreditkort på tex Forex och få ut större summor euro. April: Du testar om TNF genom att skicka blod till RFU, kostar 4000 kr via Dr D. Du behöver alltså någon som drar blodet. Om TNF kan fluktuera som Dr D säger så kan det ju stiga också... NinaCamilla: Vi har skrivit om eu-recept massor med gånger, senast för någon dag sedan, läs tillbaks! Dr D testar tyvärr inte mannen alls vid immunutredning och han ger inte LIT heller :( Blåvingen: jag får IL utskrivet i Sverige. Stumpan: det är en miiinidos...! Blingbling: ja svenskar litar för mycket på läkare och förutsätter att de gör allt för en. Jag önskar att fler sa ifrån och ifrågasatte, först då kan en förändring ske. Och framförallt att männen sa ifrån!! Jag är med på en Medlemstråd men nackdelen är då att vi inte når ut till fler, det är ju tack vare denna tråd som många har fått klart för sig att det finns mycket mer att göra än vad som görs i Sverige, att svenska fertläkare är grymt dåliga på fertilitet och att hela branschen i Sverige är förbluffande inkompetent. Jag förbluffas även över alla som inväntar sitt 3:e MF bara för att någon sagt att så ska det vara, kräv hjälp tidigare eller säg att det är 3 MF!! Ta kontroll över era kroppar tjejer B-)