Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Det låter lite långsökt ärligt talat. Men jag litar inte på dr d då han "lurat" mig in i en fet i en dålig cykel då mitt immunförsvar va aktivt trots att han dyrt o heligt lovat att ej starta mig om allt inte va 110% bra. Han känns stressad och rör ihop saker. Men verkar vara många som tvärtom litar på honom. För vår del behövdes fler tester och fler mediciner än dr d erbjöd mig. Jag tog hjälp i London av dr gorgy. Han hittade att jag hade låga LAD och behövde göra LIT. Han ville jag skulle ta humira men jag tog ner TNF med celebrex istället. På serum ordinerades även neupogene.
Förstår din situation med mannen. Det tar mycket ork och det är en sorg varje gång det inte Blir plus. Har ni pratat om äggdonation? Vi blev gravida på 1a försök med äggdonation. Hon är idag 4 veckor gammal och helt ljuvlig. Ångrar att jag la pengar på 13 fulla ivf i sverige innan vi gick över till äd. Men lätt att va efterklok......
Önskar dig all lycka på nästa försök. Ta sommaren för att göta LAD test och om LIT behöv så kan det vara gjort i sommar så ni är startklara efter semestern. Det är verkligen er tur nu!!!! Kram.