Sjuksköterskestudenter!
Johanna - neurosektionen
Fast jag söker allt jag ser, så jag hoppas såklart på fler intervjuer
Johanna - neurosektionen
Fast jag söker allt jag ser, så jag hoppas såklart på fler intervjuer
Woop! Fem veckor IVA/Anestesi och fem veckor bröst/uro/endo-kirurgen i vår! Underbart!
Nu rullar det på! Pm-skrivningen ska påbörjas, och jag och min skrivarkompis har haft turen att få ett ämne med empiriska fakta. Alltså ingen litteraturstudie för oss. Yay!
Jag har också fått jobb! Intervjun på neurosektionen gav utdelning direkt, jag börjar direkt skolan är klar i juni och får göra min inskolning under terminen så fort jag är ledig. Underbart!
Och där var det slut på T5! Det känns helt overkligt. På måndag börjar jag med akutsjukvården, och ska göra VFU på IVA och anestesi. 20 veckor kvar!
Ejl - jag har hängt kvar på mitt jobb som uska i kommunen. Först tyckte jag att det var tråkigt att fortfarande hänga kvar på samma ställe, men nu är jag glad att jag gjort det. Jag har fått utökad delegation eftersom jag läst såpass länge (börjar t6 i morgon), och mina arbetsuppgifter har varit samma som för en uska i landstinget, men med fördelen att jag redan känner alla brukare. När jag väl har stått där har jag faktiskt inte längtat till sjukhuset alls. Har även blivit erbjuden jobb som ssk i kommunen, men valde att söka mig till sjukhuset ist. Som uska trivs jag enormt bra i äldreomsorgen, men det är inte vad jag vill göra som ssk.