Ibland blir man bara less...
Never ending story skrev 2012-01-13 19:53:04 följande:
herreguuud, har du snott denna texten av mig?? haha helt sjukt e exakt likadant här... ja SPYR på de.. vi har en 8årig tjej här som inte kan gå upp o sätta på sig pyjamas o börja borsta tänderna själv.. måste hålla pappa i handen... en 6årig pojke som inte kan bete sig.. o e SÅÅÅ handikappad, han kan inte göra ngt alls själv.... ja orkar inte ens skriva allt o hela historien.. blir så trött... men ja vet hur du mår =S..en fråga TS, vi ska börja med bebis berkstad i sommar min första... blir de värre då?? barnen? löjligare? par relationen??
Kan inte annat än hålla med, det var samma här när jag träffade min sambo, men nu är det bättre, fortfarande lite curlande när sambon är hemma, men dom klarar allt själva när vi är ensamma då jag inte brer en macka till någon som är 9, inte sätter in i diskmaskinen när saker bara ställs på diskbänken, inte skär upp maten osv. Sambon är mycket bättre än han var förr också. Vi har diskuterat allt, hur vi vill att uppfostran ska se ut, regler och värderingar, belöningar och veckopengar, vad som förväntas av alla i famlijen, viktigt att lära barnen klara saker själva osv.
Är också mycket intresserad hur det blir när man får ett gemensamt barn?