Vilket sammanträffande, jag har också varit på sjukhus. Fick tillbaka min infektion igen i förra veckan, så käkar ytterligare en dunderkur av pencillin ... yippie ... not! Suck, man blir lite sliten o trött av det, men nu känns det som det vänder iallfall.
Därför ligger jag lite efter i planer o planeringar o denna veckan är kaos för mig. Så kan inte på torsdag tyvärr... Men nästa vecka, hur har ni det. Kan vi vara spontana? Jag kan skicka mitt mobnr. till er om ni kan läsa era inboxar. Har lite svårt vissa dagar att ta mig in här. :)
Annars var vi på universeum i måndags, vilket kanonställe! Kidsen var helt slut efter 3 timmar inkl. lunch. Och i lördags var vi med kompisar på bushuset, var väldigt underhållande att se sambon krypa runt efter Isac i alla tunnlar o gångar o klätterställningar... själv satt jag o relaxa med en tidning o en kopp kaffe. ;)
Tar ni en promis på torsdag, så kan ni ju prata om nästa vecka, då hoppas jag verkligen att vi ses!!!
Jenk04, låter som en riktig pers. Hoppas att ni kryat på er ordentligt. Inte kul med sjukdomar o lite jobbigt när man har små! KRAM