Hej,
Jag såg att du försökte få iväg något. ;) Inte altid lätt o skriva, speciellt inte m 2 barn runt sig. Kul att ni båda inte bor så långt bort o när vi har 15h barn kanske de kan få busa av sig tillsammans någon dag?
Jenk04, det blev en tjej. Efter många namndiskussioner en Ida med andranamn Irma. Var tokrädd inför förlossningen, men den gick hur bra som helst. Grät några gånger av lycka för det var så himla smidigt, en revanch mot första gången.
Håller med om att första tiden är en utmaning, främst för att vi har en 2 åring som vissa dagar har lite trotsfasoner o inte vill göra som mamma o pappa säger o sitter man o ammar o har en räckvid på ca. 1 meter, så är det mkt busigheter som den lille herren vill göra. Men sambon är kalajsbra med att supportera. Vilken man kan se nu för vissa dagar är han rätt trött stackarn. På måndag blir första heldagen själv med båda barnen.... yey.... blir spännande att se hur det går o hur mkt tålamod jag kommer att ha.
Vore gött med promisar, har också några kilon att bli av med. :) Blir en liten kortis här, men toppenkul att ses tycker jag! KRAM