• Jenk04

Föräldrarledig i Mölndal/ Göteborg

Jag är föräldrarledig med vårat andra barn som nu är 6 veckor. Storasyster är 2 år och går på dagis 3 dar i veckan. Jag tycker det skulle vara kul att lära känna fler som är hemma nu, träffas o fika, promenera, leka med barnen... Om ni har ert första barn eller flera spelar ingen roll.Vi bor i

• Svar på tråden Föräldrarledig i Mölndal/ Göteborg
  • Jenk04

Telefonen vägrade att samarbeta men skulle stå att vi bor i Mölndal.

• Eleonor

Har precis flyttat till Kungälv från Eskilstuna. Jag är hemma om dagarna. Min dotter går i skolan och min son går på dagis 3 gånger i veckan

• Jenk04

Hej Eleonor. Vad trevligt men för att vara ärlig så är jag mer ute att lära känna några fler med bebisar.

• Doodie1

hej, 

Bor i nedre johanneberg o är hemma m 4v bäbis. Har två årige sonen på dagis (15tim). Vore kul att hitta på något!! Lite kort meddelande, sitter o ammar samtidigt... :)

• LilaRos

Hej!
    Har en son på 2 år som går 15h/v på dagis, väntar syskon bf 22/2 :)
    Vi bor i Mölndal.
    Promenadsällskap hade vart riktigt bra att ha, kommer ha några kilon att gå ner denna gång, hehe.

• Jenk04

Hej. Vad kul att det var några som nappade. Spännande LilaRos då närmar det sig nu. Var i Mölndal bor du? Doodie vad fick ni för något den här gången? Våran andra blev en liten grabb.

• LilaRos

Börjar bli lite smått nervös, inte direkt för förlossningen för det har jag ju klarat av en gång.. Men två barn?
    Jag bor i krokslätt, själv då?

• Jenk04

Första tiden var två barn en utmaning. Var glad att maken var hemma för det behövdes. Men dag för dag föll bitarna på plats o nu är det inga problem. Men visst det krävs planering och tar tid. Men man kommer snabbt in i rollen tycker jag. Vi bor i Åby. Jobbar du eller har du pbörjat ledigheten?

• Jenk04

Doodie jag har sett ditt meddelande men av någon anledning går det inte att svara dig. Gör ett nytt försök när jag sitter vid datorn. Blir förhoppningsvis imorgon.

Svar på tråden Föräldrarledig i Mölndal/ Göteborg