zigne skrev 2012-02-18 10:12:20 följande:
En mycket obehaglig tråd som ger mej kalla kårar!!!! Hoppas det är en äkta och ärlig tråd och att det inte ligger något annat osunt bakom? Säger inte att det gör det men blir fundersam!!!
Hur menar du? Jag ställde en fråga och fick mest märkliga svar, och en del konstruktiva. Tycker inte om det du insinuerar. Jag ställde frågan eftersom jag börjat fundera på om hon inte var för gammal.
zigne skrev 2012-02-18 11:39:55 följande:
Skulle aldrig låta min lilla dotter i vilken ålder det vara månde bli stirrad på av gamla äckelgubbar!!! Vissa bryr sig inte och tänker att det är okay om någon peddo står och glor men för mej är det helt otänkbart. Men vi är alla olika så småflickor kommer att duscha inne på herrarnas i fortsättningen också men ingen som jag har någon koppling till för då hotar jag med att begå harakiri. (och hoppas att det får effekt)
Jag är en normal människa som inte heller vill att "äckelgubbar" ska stirra på min dotter. Men eftersom jag även är en sansad och bildad människa så vet jag att det finns lika många kvinnliga som manliga pedofiler, och jag är smärtsamt medveten om att jag statistiskt känner personer med den läggningen.
Tror förresten att det är mer traumatiskt att se en vuxen kvinna ta livet av sig i herrarnas omklädningsrum än att göra det man ska och gå och bada