Vi unga med PCO nr 3
Jag är kvar =)
Inget + än tyvärr :(
Jag är kvar =)
Inget + än tyvärr :(
I går kväll började jag och min man med modifast för att komma ner i vikt. Vi är väldigt taggade och motiverade.
Jag äter pergotime med metformin varannan månad och nu hoppas vi att det kommer göra underverk att jag går ner i vikt. Ca 20 kg måste jag gå ner för att få göra ivf. Så långt hoppas jag att jag inte behöver gå i behandlingsväg men om i fall att så vill jag ju så klart få genomföra en ivf.
Härligt med så många som kämpar =)
Jag har bestämt mig för att när jag har gått ner 6 kg och endast har 10 kg kvar för att få göra ivf ska jag be om en remiss till ivf klinik antagligen rmc i malmö.
Vill inte behöva vänta längre och hoppas på att kunna gå ner 6 kg till sommaren =)
Ska börja med pergotime och metformin på tisdag vilken pergotime kur det är har jag ingen aning om längre känns som att det är väldigt många kurer jag ätit, tror kanske det är min åttonde kur...
Jag har gått ner nästan 5 kg på 4 veckor. Nu ska jag ner 5,3 kg till och sedan ringer jag och ber om remiss till ivf =)
Jag är gravid ======)))
För mig räckte det nog att ändra kosten och tänka på något annat så hände det :)