Inlägg från: FrökenD |Visa alla inlägg
  • FrökenD

Vi unga med PCO nr 3

Hallå!! Hur gammal får man vara? =)
    Jag e 28 iaf, bosatt i Södermanland med sambon.
    Fick pco diagnos för ett år sen och har käkat Metformin sen dess.
    Har blivit behandlad med pergo och primolut några gånger utan större resultat förutom nu sista gånger på trippeldos pergo, då fick vi bara inte till det. =(
    Denna månad blev det inge pergo, men haft äl ändå! =) Nu inväntas bim!!
    Får jag va me? =)

• FrökenD
    Matilda03 skrev 2012-01-09 21:49:33 följande:

När har du BIM? Håller tummarna för din skull =)

Själv fick jag mens idag så det var ju en besvikelse(även om det är skönt att d funkar oxå), men jag hade väntat mig att den skulle komma, vi tajmade nog inte riktigt rätt sist iaf.

Jag har hört det att man kan få äl månaden efter pergo oxå, hänger effekten kvar på nåt vis eller?

Jag har BIM 23/1. Ska försöka att inte tänka för mkt på det eller låtsaskänna symptomer som man kan vara duktig på. =)
    Ja det kan ju vara effekten som e kvar, men jag har aldrig hört talas om det. Man kan ju hoppas. Men, man vet ju inte hur stark äl var... kanske var en svagis...=P
    Jag förstår det med mensen... man eftersrtävar ju att den inte ska komma men av nån konstig nledning blir jag inte besviken när den väl gör det... som du säger, då vet man att det funkar som det ska. =)

Men, hur många dagar efter utslag på stickor har ni sex?
    Vi hade 3 dagar, så man tycker ju att de borde prickats in, och sen en vecka innan utslag på stickor....
Svar på tråden Vi unga med PCO nr 3