Inlägg från: appelsinen |Visa alla inlägg
  • appelsinen

Boka hus med pool i Italien, var? Tips!

Hej, vi är intresserade av att boka hus/rum med tillgång till pool i Italien i sommar 1-2 veckor. Vet inte vart jag skall börja. Vill inte betala mer än 10 000-15 000 för en veckas boende/ gärna då för 4 vuxna 2 barn (ev blir vi 2 vuxna 1 barn). Har massor av frågor som jag hoppas få svar på! 1. Är det olika varmt i olika delar av italien? Vill inte ha för varmt! Var skall vi åka? 2. Vill bo i vackra landskap, gärna vingård (ej bondgård-är allergisk) men ändå nära till charmiga byar/staddär man kan äta på kvällen (cyckel eeller taxiavstånd) nära hav/sjö så barnen kan bada. 3. Tittade på toscana men det är så dyrt eller så måste man bo långt från havet för att det skall bli billigare-det är ju känt så många åker väl dit men det måste finnas många andra pärlor? Vill inte åka flera km/ mil till närmaste stad/strand! 4. Vi vill äta gott, se fina byar/städer, bada, ev. Vandra cykla, gillar gröna kullar, utsikt, hav! 5. Gärna nära större städer så man kan göra utflyktet- jag gillar shopping! 6. Har ni tips på boende skicka gärna meddelande i min inbox! Alla tips är jag glad över- motivera gärna varför ni gillar ett ställe/plats!

• Svar på tråden Boka hus med pool i Italien, var? Tips!
  • appelsinen

Tack, skall kolla de trådarna. Har kollat några tidigare men det är så dyrt i förhållande till vad man får! Känns som man får betala mkt. För att det är genom förmedling och fortfarande svårt att veta vilka områden jag skall söka på... Kan inget om italien! Hade hoppats på lite privata tips om områden, byar, resetips! Hoppas på fler tips!

Svar på tråden Boka hus med pool i Italien, var? Tips!