Boka hus med pool i Italien, var? Tips!
Hej, vi är intresserade av att boka hus/rum med tillgång till pool i Italien i sommar 1-2 veckor. Vet inte vart jag skall börja. Vill inte betala mer än 10 000-15 000 för en veckas boende/ gärna då för 4 vuxna 2 barn (ev blir vi 2 vuxna 1 barn). Har massor av frågor som jag hoppas få svar på! 1. Är det olika varmt i olika delar av italien? Vill inte ha för varmt! Var skall vi åka? 2. Vill bo i vackra landskap, gärna vingård (ej bondgård-är allergisk) men ändå nära till charmiga byar/staddär man kan äta på kvällen (cyckel eeller taxiavstånd) nära hav/sjö så barnen kan bada. 3. Tittade på toscana men det är så dyrt eller så måste man bo långt från havet för att det skall bli billigare-det är ju känt så många åker väl dit men det måste finnas många andra pärlor? Vill inte åka flera km/ mil till närmaste stad/strand! 4. Vi vill äta gott, se fina byar/städer, bada, ev. Vandra cykla, gillar gröna kullar, utsikt, hav! 5. Gärna nära större städer så man kan göra utflyktet- jag gillar shopping! 6. Har ni tips på boende skicka gärna meddelande i min inbox! Alla tips är jag glad över- motivera gärna varför ni gillar ett ställe/plats!