Inlägg från: Anonym (xfrireligiös tös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xfrireligiös tös)

Min fru, blivande slampa?

Låter precis som mig och japp, jag blev slampig som bara den. Men det tog sin tid, det där frireligiösa dravlet var rätt hårt inbankat med alla tankar om hur sex skulle vara (mellan man och fru, bara "vanligt" sex och man fick absolut inte onanera, då for man rakt till helvetet), så var inte för på och pressa henne för det kan få motsatt effekt, utan var bara positiv och visa att du gillar det och att det är en bra sak när hon är kåt och gör lite slampiga saker. 
    Att prata om sina fantasier är bra, led vägen och börja så kanske hon vågar avslöja mer och mer eller upptäcker att hon också blir tänd av att höra dina fantasier. Så var det för mig och min sambo. Jag har alltid varit väldigt kåt av mig men hade aldrig funderat på några sexuella fantasier, jag tänkte bara på vanligt sex med min sambo för jag hade verkligen ingen tanke på att man kunde fantisera om annat. Men när min sambo berättade om sina fantasier började jag fundera själv och efterhand började jag själv få fantasier. (av vilka vi har förverkligat flera nu )
    Önskar er lycka till, livet är härligt när man är lite slampig. :-P
  • Anonym (xfrireligiös tös)

Jag fick föresten rätt på quizet med.

Svar på tråden Min fru, blivande slampa?