Min fru, blivande slampa?
En allvarlig menad löjlig quiz, på kul och på allvar. Det handlar om min fru, som börjar visa tecken på att "ekvationen" kan stämma...vad tror ni? Rösta så vet vi!
En allvarlig menad löjlig quiz, på kul och på allvar. Det handlar om min fru, som börjar visa tecken på att "ekvationen" kan stämma...vad tror ni? Rösta så vet vi!
Nej?! Det skulle kunna vara mig du beskrev och jag är banne mig inte på väg att bli någon slampa ;) Däremot inte speciellt hämmad, har man tagit sig förbi de hindren som oerfarenhet och religion utgjort så verkar det onödigt att spela pryd och hämmad efteråt :))
Definitvt!
Eller ganska stor sannolikhet.
Hon har förmodligen ett ton eller ännu mer av sexuell frustration som bara måste ut.
Grattis till dig! /(er!)
Tack för svar!
Förhppningsvis har Timotejan rätt. Det verkar så. Men vi får helt enkelt se vad framtiden utvisar. Det är trots allt ofta en viss skillnad på teori och praktik? I det här fallet ser jag dock fram emot att fantasi och verklighet stämmer överens; min älskade fru får alltså mer än gärna bli en riktig slampa!
Jag tolkade det som slampa i positiv bemärkelse och där kan det nog finnas en hög sannolikhet så jag håller tummarna för dig!
Med den bakgrunden är känslan oerhört viktig. Får hon in i skallen att kåthet är en bra känsla så blir det Knutby direkt. Ganska stor sannolikhet om du lyckas vrida om huvudet på henne.
Frun är väldigt kåt av sig. Och jag tror faktiskt hon kittlas av tanken att slampa till sig. Men ännu är lång väg att gå, tror jag. Hoppas kunna påverka på ett stimulerande och bra sätt nu bara. Några tips? Mitt hopp har verkligen tänts och jag får inte agera på ett kontraproduktivt sätt så hon liksom låser in de små tecken på slamp-fantasier som börjat visa sig.
Jag fick föresten rätt på quizet med.
Och du hade tänkt att vi skulle göra en korrekt bedömning på 4 beskrivande ord? Jo tjena.
OK, är ny på forumet. Tack för info, ska tänka på det framöver.