• chagall

Min fru, blivande slampa?

En allvarlig menad löjlig quiz, på kul och på allvar. Det handlar om min fru, som börjar visa tecken på att "ekvationen" kan stämma...vad tror ni? Rösta så vet vi!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Min fru, blivande slampa?
  • teknikfreak

Nej?! Det skulle kunna vara mig du beskrev och  jag är banne mig inte på väg att bli någon slampa ;) Däremot inte speciellt hämmad, har man tagit sig förbi de hindren som oerfarenhet och religion utgjort så verkar det onödigt att spela pryd och hämmad efteråt :))

• Timotejan

Definitvt!

Eller ganska stor sannolikhet. 

Hon har förmodligen ett ton eller ännu mer av sexuell frustration som bara måste ut.
    Grattis till dig! /(er!)  

• chagall

Tack för svar!
    Förhppningsvis har Timotejan rätt. Det verkar så. Men vi får helt enkelt se vad framtiden utvisar. Det är trots allt ofta en viss skillnad på teori och praktik? I det här fallet ser jag dock fram emot att fantasi och verklighet stämmer överens; min älskade fru får alltså mer än gärna bli en riktig slampa!

• enavmig

Jag tolkade det som slampa i positiv bemärkelse och där kan det nog finnas en hög sannolikhet så jag håller tummarna för dig! Skål

• Trust me

Med den bakgrunden är känslan oerhört viktig. Får hon in i skallen att kåthet är en bra känsla så blir det Knutby direkt. Ganska stor sannolikhet om du lyckas vrida om huvudet på henne.

Let me corrupt you
  • chagall

Frun är väldigt kåt av sig. Och jag tror faktiskt hon kittlas av tanken att slampa till sig. Men ännu är lång väg att gå, tror jag. Hoppas kunna påverka på ett stimulerande och bra sätt nu bara. Några tips? Mitt hopp har verkligen tänts och jag får inte agera på ett kontraproduktivt sätt så hon liksom låser in de små tecken på slamp-fantasier som börjat visa sig.

• Anonym (xfrireligiös tös)
    Låter precis som mig och japp, jag blev slampig som bara den. Men det tog sin tid, det där frireligiösa dravlet var rätt hårt inbankat med alla tankar om hur sex skulle vara (mellan man och fru, bara "vanligt" sex och man fick absolut inte onanera, då for man rakt till helvetet), så var inte för på och pressa henne för det kan få motsatt effekt, utan var bara positiv och visa att du gillar det och att det är en bra sak när hon är kåt och gör lite slampiga saker. 
    Att prata om sina fantasier är bra, led vägen och börja så kanske hon vågar avslöja mer och mer eller upptäcker att hon också blir tänd av att höra dina fantasier. Så var det för mig och min sambo. Jag har alltid varit väldigt kåt av mig men hade aldrig funderat på några sexuella fantasier, jag tänkte bara på vanligt sex med min sambo för jag hade verkligen ingen tanke på att man kunde fantisera om annat. Men när min sambo berättade om sina fantasier började jag fundera själv och efterhand började jag själv få fantasier. (av vilka vi har förverkligat flera nu )
    Önskar er lycka till, livet är härligt när man är lite slampig. :-P
  • Anonym (xfrireligiös tös)

Jag fick föresten rätt på quizet med.

• Oligopol

Och du hade tänkt att vi skulle göra en korrekt bedömning på 4 beskrivande ord? Jo tjena. 

• chagall
    Anonym (xfrireligiös tös) skrev 2012-01-07 13:53:30 följande:
    Låter precis som mig och japp, jag blev slampig som bara den. Men det tog sin tid, det där frireligiösa dravlet var rätt hårt inbankat med alla tankar om hur sex skulle vara (mellan man och fru, bara "vanligt" sex och man fick absolut inte onanera, då for man rakt till helvetet), så var inte för på och pressa henne för det kan få motsatt effekt, utan var bara positiv och visa att du gillar det och att det är en bra sak när hon är kåt och gör lite slampiga saker. 
    Att prata om sina fantasier är bra, led vägen och börja så kanske hon vågar avslöja mer och mer eller upptäcker att hon också blir tänd av att höra dina fantasier. Så var det för mig och min sambo. Jag har alltid varit väldigt kåt av mig men hade aldrig funderat på några sexuella fantasier, jag tänkte bara på vanligt sex med min sambo för jag hade verkligen ingen tanke på att man kunde fantisera om annat. Men när min sambo berättade om sina fantasier började jag fundera själv och efterhand började jag själv få fantasier. (av vilka vi har förverkligat flera nu )
    Önskar er lycka till, livet är härligt när man är lite slampig. :-P
    Solig Tack! Precis så känns det att läget är för oss. Verkligen skönt läsa ditt inlägg, en otrolig uppmuntran ska du veta. Och jag ska absolut inte vara för "på", utan som du skriver vara uppmuntrande när min fru själv låter sina fantasier "blomma". Blir väldigt uppmuntrad av ditt....."vittnesbörd" (frireligiös term tror jag?) Uppmuntrande och inspirerande!
  • chagall
    Oligopol skrev 2012-01-07 13:55:54 följande:
    Och du hade tänkt att vi skulle göra en korrekt bedömning på 4 beskrivande ord? Jo tjena. 
    Nej, det var inte alls min avsikt att det hela skulle betraktas ur ngn sorts vetenskaplig vinkel där höga krav på sannolikhet eller korrekthet är i främsta rummet. Sorry om jag gav sken av detta. Ska skärpa mig...
  • Oligopol
    chagall skrev 2012-01-07 18:18:24 följande:
    Nej, det var inte alls min avsikt att det hela skulle betraktas ur ngn sorts vetenskaplig vinkel där höga krav på sannolikhet eller korrekthet är i främsta rummet. Sorry om jag gav sken av detta. Ska skärpa mig...
    Då borde du tryckt mer på "löjlig" och mindre på "allvarlig" i trådstarten. 

Är du inte seriös någonstans så varför inte sandlådan? 
  • chagall
    Oligopol skrev 2012-01-07 19:14:02 följande:
    Då borde du tryckt mer på "löjlig" och mindre på "allvarlig" i trådstarten. 

Är du inte seriös någonstans så varför inte sandlådan? 
    Tja, kanske har du rätt? Försökte vara både-och "liksom". Ber om ursäkt om jag irriterat dig pga av bristande tydlighet Gråter. Point taken. Rekommenderar dig att låta mig sitta i sandlådan en stund och själv gå vidare till ngt som passar dig bättre. Tack ändå för dina synpunkter! Glad
  • Oligopol
    chagall skrev 2012-01-07 20:44:59 följande:
    Tja, kanske har du rätt? Försökte vara både-och "liksom". Ber om ursäkt om jag irriterat dig pga av bristande tydlighet Gråter. Point taken. Rekommenderar dig att låta mig sitta i sandlådan en stund och själv gå vidare till ngt som passar dig bättre. Tack ändå för dina synpunkter! Glad
    Såklart du ska få det! Flört Ville bara påpeka att om man ska larva sig så postar man i sandlådan eller är VÄLDIGT tydlig med att man gör det, eftersom det är så många som kommer med "riktiga" problem som de vill ha lösta, som ofta framstår som lite halvt löjliga. Jämför tråden om värdinnan som serverade GENOMSTEKT oxfile tillexempel. Vilket stort problem! (Eller?) och ändå var hon allvarlig. 
  • chagall

OK, är ny på forumet. Tack för info, ska tänka på det framöver. Glad

Svar på tråden Min fru, blivande slampa?