• Thomas 082

Västeråspappor ?

Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ? 

• Svar på tråden Västeråspappor ?
  • d0nk3yb0y

(Sorry att jag varit inaktiv) Om du ska koka kaffe kanske vi ska va hos dig då?;) Jag ska nog komma på nåt att bidra med jag oxå. Kan ni i oktober eller? Helg eller kväll? För mig passar egentligen båda lika bra.

• MrDooZeR

Jo det går nog att ordna, är dock inte allergivänligt då vi har 2 hundar om nån är allergisk. Jag behöver datum för att tala ifall jag kan eller inte då jag jobbar som personlig assistent och har oregelbundna tider ;)

• dirpower

Så är det dags att börja anmäla sig nu?

• MrDooZeR

Tycker vi är dåliga på att dra igång nått, drar ju bara ut på tiden haha! Så är väl dags snart va?

• Flanker

Hej,

Jag bor i Sala som ju inte ligger så långt från Västerås och är gärna med på nåt. Har en 1,5-mån son som jag är föräldraledig med fram till årsskiftet. 

• d0nk3yb0y

Men va sägs om två helger då? Typ lördag den 27e okt? Tid spelar inte så stor roll men dagtid är väl mest aktuellt.

• MrDooZeR

Jag jobbar då iallafall så mig får ni klara er utan, ska nog gå bra ändå :)

• d0nk3yb0y

Ett annat datum passar mig bra, har du nåt annat datum som passar? Egentligen är väl det väl inte jätteviktigt att de är en helg.

• Flanker

Kort varsel förvisso, men ingen som har tid redan nu i helgen (20 eller 21 okt)? Nästa helg kan jag inte, däremot tror jag första helgen i november kan funka. För min del är det inte heller så viktigt med just en helg - jag är ju föräldraledig alla dar - utan snarare när frun jobbar eller är ledig. Är ju bra att passa på att göra såna här saker medan hon är på jobbet och hon jobbar på schema vissa vardagar och vissa helger.

Svar på tråden Västeråspappor ?