Västeråspappor ?
Här finns även en blivande farsa på 25 år, skulle va trevligt å träffa nån nuvarande/blivande pappa för en fika eller nåt :)
Här finns även en blivande farsa på 25 år, skulle va trevligt å träffa nån nuvarande/blivande pappa för en fika eller nåt :)
(Sorry att jag varit inaktiv) Om du ska koka kaffe kanske vi ska va hos dig då?;) Jag ska nog komma på nåt att bidra med jag oxå. Kan ni i oktober eller? Helg eller kväll? För mig passar egentligen båda lika bra.
Men va sägs om två helger då? Typ lördag den 27e okt? Tid spelar inte så stor roll men dagtid är väl mest aktuellt.
Ett annat datum passar mig bra, har du nåt annat datum som passar? Egentligen är väl det väl inte jätteviktigt att de är en helg.
Denna helg har jag dock varit upptagen, men som du sa Flanker behöver vi inte ta en helg. I veckan ? :)
Lördag 3e eller 4e passar. Hur är det för dig då mrdoozer? 28 dec är det beräknat att bebis simmar ut;)
Ja, kanske:) men är det något annat datum av dom som flanker föreslog?
Ja men då kanske vi ska säga 2:a då? Vart ska vi hålla hus? Förslag ?:)
Jamen en fika på gränden då kanske? Det e iofs rätt högljutt där inne men det ligger ju centralt på Sturegatan. Chicco eller vad de heter på Vasagatan funkar ju med. :)
Alla är välkomna hehe :)
Men vi kan ju försöka boka n
Alla är välkomna hehe :)
Men vi kan ju försöka boka nåt nästa vecka då kanske? Jag jobbar dagtid men senare på veckan kan jag ses på lunch annars.
Ja, det kan vi göra, kl 14 på fredag blir bra :)
Spara mitt nr, 073-428 22 30
Ja, fredag kl 14. Vilka blir vi?
Det är nog det genomsnittliga priserna som gäller, du lär få lägga kring 50 för en kaffe å nåt till.
Vi kan ju ses utanför, blir svårt att lyckas lokalisera varandra där inne tror jag.
Klart du ska:)