Inlägg från: d0nk3yb0y |Visa alla inlägg
  • d0nk3yb0y

Västeråspappor ?

Här finns även en blivande farsa på 25 år, skulle va trevligt å träffa nån nuvarande/blivande pappa för en fika eller nåt :)

• d0nk3yb0y

(Sorry att jag varit inaktiv) Om du ska koka kaffe kanske vi ska va hos dig då?;) Jag ska nog komma på nåt att bidra med jag oxå. Kan ni i oktober eller? Helg eller kväll? För mig passar egentligen båda lika bra.

• d0nk3yb0y

Men va sägs om två helger då? Typ lördag den 27e okt? Tid spelar inte så stor roll men dagtid är väl mest aktuellt.

• d0nk3yb0y

Ett annat datum passar mig bra, har du nåt annat datum som passar? Egentligen är väl det väl inte jätteviktigt att de är en helg.

• d0nk3yb0y

Denna helg har jag dock varit upptagen, men som du sa Flanker behöver vi inte ta en helg. I veckan ? :)

• d0nk3yb0y

Lördag 3e eller 4e passar. Hur är det för dig då mrdoozer? 28 dec är det beräknat att bebis simmar ut;)

• d0nk3yb0y

Jamen en fika på gränden då kanske? Det e iofs rätt högljutt där inne men det ligger ju centralt på Sturegatan. Chicco eller vad de heter på Vasagatan funkar ju med. :)

• d0nk3yb0y

Alla är välkomna hehe :)

Men vi kan ju försöka boka nåt nästa vecka då kanske? Jag jobbar dagtid men senare på veckan kan jag ses på lunch annars.

• d0nk3yb0y

Ja, fredag kl 14. Vilka blir vi?

Det är nog det genomsnittliga priserna som gäller, du lär få lägga kring 50 för en kaffe å nåt till.

Vi kan ju ses utanför, blir svårt att lyckas lokalisera varandra där inne tror jag.

• d0nk3yb0y
    MrDooZeR skrev 2012-10-31 08:43:11 följande:
    Jag ska lägga fram ett par förslag på när jag är helt ledig sen, tror det är lättast haha :) Fan jag var helt säker på att den 2a var igår när jag sa att jag kunde ;) dagvild till tusen, hoppas ni får det trevligt boys!

MrDoozer, kolla upp en tid som passar.
  • d0nk3yb0y
    MrDooZeR skrev 2012-11-05 08:45:23 följande:
    Hallå alla! Allt bra här? Orsaken till att jag inte skrivit nått datum är för att jag har inte fått schemat för december än men det kommer :) tålamod är fiskarens bästa vän haha!

Hehe hör av dig när du vet!
  • d0nk3yb0y
    MrDooZeR skrev 2012-11-11 10:15:45 följande:
    Grattis till alla oss pappor på farsdag :)

! :)
Svar på tråden Västeråspappor ?