Inlägg från: MrDooZeR |Visa alla inlägg
  • MrDooZeR

Västeråspappor ?

Hej! Jag bor i surahammar, vi ska ha vårat första barn nu i slutet av februari :) känns skit spännande, måste säga att pappor är väldigt tråkiga när de gäller grupper efter att sökt runt massor haha. Hur många barn har du? Gamla? :) ha det

• MrDooZeR

Okej vad spännande :) kan de vara för att vi har viktigare saker för oss än att hålla till här tro? :) måste nog vara så haha!

• MrDooZeR

I torsags 10.48 kom lilla fred! Så nu jar jag barn utanför magen, världens gulligaste son :) *stolt pappa*

• MrDooZeR

Åh då förstår jag att du har fullt upp :) du lär ju inte få långtråkigt iallafall haha

• MrDooZeR

Jag kommer säkert få ångra detta men längtar tills grabben gör annat än sover, äter och skiter haha!

• MrDooZeR

Jag är också med! :) grabben är 4månader snart så jag är väldigt färsk farsa :)

• MrDooZeR

Fika på dagtid tycker jag låter bäst, krogrunda blir man onykter och ingen är sig själv så vad folk än säger haha!

• MrDooZeR

Härligt med flera! :) jag är 25år och är inte från västerås från början, bor visserligen i sura nu men de hör inte hit ;) nya vänner är väl alltid kul, svårt med dom gamla när man fått barn och dom inte. Tyvärr glider man isär lite ju :/ fika kan man väl göra lite överallt? Finns ett litet mysigt ställe hittar dock inte dit igen men kan ta reda på mer :) ligger inärheten av igor och dom spelar mycket latino/reggae musik där... Nån som vet vart jag menar? Går väl även att träffas hos nån väl? Jag är öppen för förslag :)

• MrDooZeR

Jag kan koka kaffe :) går nog att tvinga frun att baka bullar haha! Tänkte att det blir lite lugnare, trevligare och fan så mycket billigare än att gå på ett fik :)

• MrDooZeR

Jo det går nog att ordna, är dock inte allergivänligt då vi har 2 hundar om nån är allergisk. Jag behöver datum för att tala ifall jag kan eller inte då jag jobbar som personlig assistent och har oregelbundna tider ;)

Svar på tråden Västeråspappor ?