Västeråspappor ?
Tycker vi är dåliga på att dra igång nått, drar ju bara ut på tiden haha! Så är väl dags snart va?
Tycker vi är dåliga på att dra igång nått, drar ju bara ut på tiden haha! Så är väl dags snart va?
Jag jobbar då iallafall så mig får ni klara er utan, ska nog gå bra ändå :)
Ska kika när jag kommer hem :) är på jobbet tills imorgonbitti
I veckan jobbar iallafall jag men hoppas det blir mer än 1 träff :) Donkey, när är det dags för dig att bli farsa? :)
Åh fan! Kanske blir bästa julklappen då :) Erhm, 3-4e jobbar jag!!! Fan jobbar jag jämt eller? :/ börjar kännas så iallafall!
Den 2a är jag ledig enligt schemat nu iallafall :) yihaaaaa!
Japp, ingen aning :)
Jag har tyvärr fått förhinder den 2a, hade glömt bort ett besök då som inte var uppskrivet haha! Skyller på att jag börjar bli senil, denna gång får ni köra utan mig!
Jag ska lägga fram ett par förslag på när jag är helt ledig sen, tror det är lättast haha :) Fan jag var helt säker på att den 2a var igår när jag sa att jag kunde ;) dagvild till tusen, hoppas ni får det trevligt boys!
Japp, ska kolla upp de :) får bli i december nån gång tror jag, början där kanske? :) kan kolla exakt datum
Hallå alla! Allt bra här? Orsaken till att jag inte skrivit nått datum är för att jag har inte fått schemat för december än men det kommer :) tålamod är fiskarens bästa vän haha!
Självklart :)
Grattis till alla oss pappor på farsdag :)
Jahapp! Schemat för december har anlänt, dags att styra upp en kaffe nån dag? :)
Tror den 7e passar mig... Inte helt säker på dom andra datumen, får kolla sen. Just nu är jag sjukskriven för min wiplash så får se hur länge jag blir hemma!
Jo vi satsar på lite längre fram då :)
Jag har schemat för hela december så bara ge tips på datum kan jag kolla :)