• Izzies matte

IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012

Jag har varit konstant förkyld sen jag plussade.. mer eller mindre hela tiden! Så drygt!! Sen är jag hungrig som en idiot men har svårt att äta på morgonen.. är riktigt ynklig innan jobbet! Men förutom det har graviditeten framskridit så smidigt att jag får acceptera mina småkrämpor! Va mysigt med VUL!! Jag fick BF 22/7 enligt FL och 26/7 efter första vul. Hyfsat nära! 2 veckor tills vi ska lyssna på hjärtljuden, längtar så! Sen åker vi till Thailand o när vi kommer hem är det 5 dar till RUL!!

• Izzies matte

Min mage i v.16+5 om den nu kommer med på kasst WiFi i Thailand! Börjar inse att det ska bli två mirakel till sommaren! 10 dar till rul!

• Izzies matte

Välkommen och framförallt GRATTIS! Jag hade nåt på 220 men så var det ju två! Jag var så galet orolig o är ganska orolig fortfarande.. men på tisdag har vi rul så då lugnar jag förhoppningsvis ner mig! Jag hade lite bruna flytningar innan vul en dag men annars har det varit lugnt! Symptom... tja.. kolla min blogg vet jag!

• Izzies matte

Jag bloggar här på FL så det är bara att gå in på min sida o klicka på bloggen! Nä, de anade inte twinsen förrän vul men jag tyckte det var ett väldigt högt Hcg själv men det beror nog egentligen på hur längesen det är sen ägget fäste. Klart man är orolig men det finns inget vi kan göra i nuläget förutom att följa livsmedelsverket.. det som sker det sker... men fan vad svårt det är att acceptera!

• Izzies matte

Jag höll tummarna för att det skulle gå att resa. Bokade i aug/sep för att vi skulle fira min mammas 50 årsdag. Man vet ju ALDRIG hur man mår under graviditeten! För mig passade den här resan perfekt i tiden. Mått bra, bara lite foglossning men det har jag.dragits med sen v10. Vad gällande maten höll jag mig till biff o fisk. Har inte haft några bekymmer med matförgiftning snarare av mina järntabletter! sen kunde jag inte sova på flyget vilket jag alltid kunnat innan. Men är du osäker o nervös kanske ni ska ta ett närmare resemål som känns tryggare.

• Izzies matte

Grattis och välkommen!! Idag har vi varit på rul och allt såg bra ut! Till stor sannolikhet väntar vi två flickor!

• Izzies matte

Jag lade in dagen för äp som äl-dag här på fl och så räknades det ut. Senare är det ändå fostret storlek som brukar styra bf. Äp kan du räkna som 2+0. När har du fått tid för vul??

• Izzies matte

Ja vi fick Kristof eller hur det nu stavas och det var även han som gjorde äp och et. Jag gick in i vecka 20 i måndags efter äp räkning! Är också förvirrad över räkningen även efter rul eftersom vi väntar tvillingar. Barn kommer när de vill även om man flyttar bf en dag hit eller dit!

Svar på tråden IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012