• hillebille

IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012

hejsan tjejer!

jag hoppar gärna in här ler.. har gått på rmc i malmö och fick svar på blodprovet att jag är gravid. är nog låghormanare för det tog tid innan stickorna testade possitivt.ler

• hillebille
    Izzies matte skrev 2012-03-02 09:58:04 följande:
    Grattis & välkommen Hillebille! När är det dags för vul?
    fick brevet idag den 28 mars bär det av till rmc malmö ler..
  • hillebille

hej tjejer!

vad roligt att se hur era magar växer, och tvillingar med. nu till min fråga till er alla gravida i tråden.
    fler än jag som tappat sex lusten? min sambo är sjukt sur över att han inte får mysa med mig. ger vi gravida ut någon slags freon " kan inte stava" för gubben har varit  het på gröten hela denna veckan som varit.Rynkar på näsan

• hillebille

hej på er tjejer ja vad tyst det blev här.

jag har gått in i vecka 9 plus 0 och mår så förträffligt bra, dock trötthet men de kommer ju till. i lörddags fick ja ta powernap mellan halv 5 och halv 7 och kunde ändå somna gott vid 9 halv tio tiden.. så skumt..det märks att det växer för fullt i magen, sticker och har sådan växtvärk. äter dock rätt bra.men som sagt är bebben glad så e ja glad.har ett litet bissevisser humör men är då jag inte fått i mig mat. någon som är tung i huvudet ibland.?

• hillebille
    FruLindell skrev 2012-04-03 09:33:49 följande:
    Jag är trött jag också, somnar runt åtta varje kväll (!) och har lite huvudvärk då och då. Tror att kroppen arbetar för fullt hela tiden och att det är det som gör det.

Har du gjort VUL Hilliebille?     
    bara det första då var vår lilleplutt 16,1 mm och hjärtat tickade på som bara den.. sådan underbar känsla att se att det fanns liv denna gång.ler
  • hillebille

hej på er alla tjejer!

hur går det för er själv har jag gått in i vecka 17 men känner inte så mycket mer än ligamenten i magen drar. och typiskt nog har jag börjat få illamående på morgonen skumt va. nu som de inte borde finnas där. nå ja hade suttit skönt att få känna något röra sig därinne så man vet att pluttisen lever. ska på ultraljud den 7 juni känns långt borta. men men magen har blivit något större,och äter som en häst ibland,redan gått upp 4 kg är ju inte så mycke men man ser var det lägger sig..suck. så bebisen får växa till sig så bilringen inte syns..Glad

nä ska väl ut och njuta av det fina vädret vi fått.

Svar på tråden IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012