Jag har vart borta ett tag, men jag har fått gjort en del.
Secondhand butiken har vart här och hämtat lite, en möbel och annat krams, skall packa ner mkt mer och fick hem kartonger i veckan.
Håller på att röja ur min garderob och packar ner allt jag inte skall ha i en säck, men det lär bli fler än en, dessa skall syrrorna gå igenom och sen lämnar de resten till myrorna eller secondhand butiken. Önskar man kunde fraktat allt till något utsatt land där de behövs, på riktigt!
Jag har fått fixat skivan jag suktat efter till köket Det blev kalas. Nu måste jag bara få fixat sockel till städskåpet så jag kan ställa den mot den som jag vill ha den.
Har räddat en katt som min syster hittade under sin grannes veranda, undernärd och jävlig och för säkerhets skull på tjocken *jippie* precis vad jag kattallergikern behöver, där fick jag för att jag försökte vara en snäll själ, nu är det som de är, tror hon har skabb, så vi har td till veterinären imorgon, just nu bor hon på badrummet och har så gjort några veckor, hon har varit ute i huset när de andra katterna varit ute, men hon är stingslig och taggad mot dom, helt förståelig om hon e på tjocken och allt sånt där. Jag måste få kört till tippen och försöka få ordning på mitt förråd ( rum ) där uppe, så hon och ungarna kan bo där, funderar seriöst på att kasta in allt på vinden och rensa därifrån, för det kan ju knappast vara massor av möss kvar som bor där, nu när det är så varmt ute.