Inlägg från: sholof |Visa alla inlägg
  • sholof

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Haha, va fan! Jag kanske ska sluta skriva från surfplattan helt! Fast vi kanske är lite nördiga! :) Jag kan nog fixa en sån grupp, jag kollar på det sen när jag sitter vid en vanlig dator....

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

Oki, jag fixar en sluten bildtråd inatt, så meddelar jag här sen så ni kan ansöka er dit. :) Har fotograferat lite här idag, både på ställen vi redan ordnat men även på våra kaos områden.

• sholof

Hur går det med våra Linneskåp, har ni börjat decluttrat där?

Jag har ett städskåp i min hall oxå som hade behövt lite till piffning o lite mer ordning o reda.  

• sholof

Tror faktiskt att jag kommer ta både klädskåp och linneskåp i helgen. Jag kommer nog behöva komplitera städskåpet med några lådor men det får bli på min planerade ikearunda.....som kommer gå i förvaringen tecken en gång till. Sambon ringde precis o meddelade att vi kunde fixa städningen tillsammans ikväll, så fokuserar jag min eftermiddag på att köpa vårblommor o hämta hem killarna. Underbar sambo

• sholof

Förlåt angio 101, din ansökan försvann eller jag rörde till det Vill du ansöka till bildtråd igen :)

• sholof

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/de-nordigas-bildtrad-123459 Länken till vår slutna bildtråd igen. Skriv gärna här om ni vill vara med så jag vet att det bara är aktiva medlemmar som ansöker, vi vill känna oss bekvämma när vi delar med oss av bilder från våra hem. Kanske att man kunde lagt till en länk i tråd starten sen?

• sholof

Våren har kommit till Skåne :)
    Trappan dörren och krukorna har blivit avstädade och vårfina.
  • sholof

Går in och godkänner er :)

• sholof
    josen 1 skrev 2013-04-05 15:58:09 följande:
    Jag har med ansökt. Stämmer det att man inte kan lägga upp bilder från iPad eller mobil?
    vet faktiskt inte, jag försökte innan att lägga upp vårbilden från min mobil. Men orkade inte mecka med vare sig den eller surfplattan. Så jag mailade bilden och satte mig vid datorn istället *S*
Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!