mompan skrev 2014-01-11 11:56:21 följande:
Tack för det varma välkomnandet!
(Har inte lärt mig hur citera inlägg här än.)
spökplumpen: Tack för tipset att använda ofärgad genomskinlig fönsterputs! Den flaskan jag har nu får gå i soptunnan även om det tar emot - men gillar den verkligen inte.
Jag har ofta migrän och jag tror att det här att hålla undan hela tiden utan att det tar så mycket tankekraft och energi skulle vara bra för mig. Är ofta däckad i migrän efter ett städrace på flera timmar där jag går ut för hårt. Men med den här tekniken som FLYlady och ni använder så skulle jag undvika det hoppas jag. Vill kunna ha fint hemma OCH ha kul på helgen, inte antingen eller... Kämpar med att ge mig själv återhämtning, sitta ner och ta et lugnt utan att tänka på nästa steg, men det handlar om hela mitt liv och inte bara städningen. Så idag ska jag försöka göra som missan och klappa mig på axeln och fokusera på det jag faktiskt gjort.
Sedan ska jag ha fotbad och ta promenad (snön har kommit hit till mig äntligen!!!).
Citera gör man genom att trycka på den lilla knappen med ", som finns till vänster om inläggets nummer.
Släng den om den inte funkar, men snälla, lämna in den till återvinningen, kemikalier behöver tas om hand.
Hoppas att du får ordning på migränanfallen!