Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Jag har haft noll lust ikväll med. Men efter en pestdag så är inte motivationen på topp men fick gjort köket och hallen i a f. Det är mina mål varje dag just nu. Är där fint så kommer nog resten med sen.
Jag har haft noll lust ikväll med. Men efter en pestdag så är inte motivationen på topp men fick gjort köket och hallen i a f. Det är mina mål varje dag just nu. Är där fint så kommer nog resten med sen.
Härligt att läsa om allas städade hem! :)
Morgonrutinerna är det som vi inte lyckas hålla här.. :(
Jag är för trött på morgonen så jag orkar inget innan barnen ska iväg till dagis...Som idag.... Vaknar 6.53!! Shit, barnen ska va på dagis 7.30!! Jaja, upp o ta fram kläder (ja se det pallade jag inte igår) och sen väcka de små liven som sov så sött! Jäkla ungar o sova när vi måste upp, men jag kan svära på att i helgen så är de vakna kl 6! ;)
Stress och iväg! BLÄ!!! Hatar såna mornar, de är hemska!
Men det var ju så skönt att sova.. Så nä nu får jag ta tag i skiten här! Vi hade ju mamma på besök i helgen och nu är det minsann dags för bordet att komma tillbaka till sin rätta plats igen! ;) tog bara 1 vecka nästan! ;)
Sen får jag sätta fart med lite annat med. Massor att göra känns det som...
MissIce: vad gör er RUT? Vad kostar det? ;)
Har funderat på att skaffa sånt men osäker på vad de egentligen gör och om det är värt det. ;) vill du berätta mer? ;)
Låter helt jävla underbart med RUT! ;)
Jag har en 4:a på 100 kvm. Ett badrum med dusch. Undrar vad det kan kosta att fixa sånt här. ;) måste man va hemma när de kommer eller kan man smita ut? ;)
Mitt vardagsrum är städat och skurat golv (har en h2o mop hihi) så nu är där fint. ;) köket är fortsatt ok. ;) så det sprider sig. ;)
Nu ska jag bara torka av bordet och tv bänken med. Sen är jag klar där. ;) då är det dags för lilla dotterns rum. ;)
Känner mig duktig idag! ;)
Anna: det är inget hus, det är ett slott! ;)
Jösses vilka palats ni bor i. ;)
Jag har ett helvete att hålla ordning på mina 100 kvm. ;)
Hade gärna bott större men då behövs det rutiner. ;) så det ska jag bygga upp nu på mitt lilla vis. ;)
När barnen kommer hem säger de:
Åh vad fint du gjort mamma nu kan vi röra oss här. ;)
Det värmer, men jösses vad trångt det är med ett stort glasbord mellan min säng och soffan! ;) Inte mycket plats över inte... Men nu är tvätten tagen och ny ligger i maskinen och det känns riktigt bra! Fått tvättat 2 maskiner tvätt när kvällen kommer och det känns duktigt skönt!
Även fått rensat ut lite för små kläder från dotterns garderob som det är dags att sälja! :) Jag har massor med kläder så det är ett helvete att få allt sålt på en gång men jag har som mål att försöka sälja 20 plagg i månaden... ;) det tar väl slut tillsist! ;)
Room rescue o decluttering får vänta här. Det känner jag mig inte redo för än.
Nu ska jag skura golv i kök och hall! ;)
Sen bara slappa innan hotspoten ska göras i eftermiddag. ;)