Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Pallas: det är plastmatta. ;)
Pallas: det är plastmatta. ;)
Känns att jag gjorde mycket igår. :( helt slut idag. En 20 mil bilresa till 2 läkarbesök med minstingen bidrog nog till tröttheten med. Men idag har jag inte orkat något sen jag kom hem. Plockade upp lite kläder från golvet och gjorde fint i soffan och på soffbordet men sen får det räcka. Disken orkar jag verkligen inte ta. :(
Ska sova nu för imorgon väntar besök på neonatalmottagningen med minstingen.
Sen kommer jag sova hela fredagen när barnen är på dagis. :( nåt annat kommer jag inte orka. :(
Usch vilket deppigt inlägg men känner mig inte alls på topp och jag har ju mina egna krav på mig som jag inte kan följa pga denna dumma tröttheten. :(
Jag känner mig duktig idag efter en usel vecka. Hallen och köket har fått sig rensning och storstädning. Det jag har kvar är att tvätta golven och torka av bänkarna. Tar en paus nu för att se på alpint. ;)
Har hållt på sen 08 imorse med små pauser då och då. ;)
Här går det så trögt. Märks att det varit mycket denna månaden. På 3 veckor har minstingen varit på dagis 5 dagar. :( 6 blir det tillslut för imorgon ska hon dit. ;)
Jag är helt slut och städa när hon är hemma går bara inte. Får inget gjort. :( hon vill bara bli buren och se på youtube med mamma. :(
Tack söta du!!
Ja här ser ju mycket bättre ut än tidigare och jag kunde ha Me
Idag skulle jag göra fint inför helgen. Vad tror ni händer? Jo jag slänger i en maskin med tvätt och viker in halva tvätten på torkställningen. Sen ska jag bara vila en liten stund, men när jag vaknar har jag sovit 4.5 timme och klockan är 14.05. Typ dags att hämta barnen på dagis!
Känner mig utvilad men ändå väldigt trött. Så nu blir det att diska innan middagen ikväll. ;)
Pallas: vad snälla barn du har!!
Mina är lata och bortskämda!!
Usch de gör inte mycket för världen och det blir bråk bara jag ber dem om nåt i stort sett. Så jag är nöjd om de dukar av sin disk utan bråk just nu och hämtar sina saker de slänger omkring sig när jag samlat ihop dem till dem.
Eller ja lata och bortskämda kanske va lite hårt men de är vana vid röran och då är det ju det som är det normala för dem. Men vi jobbar oss sakta mot målet om ett mer undanplockat hem.
Ska testa era råd här och se hur det går för barnen!
Kan ju hoppas att det sätter sig. ;)
Kaosmamma: hej på dig!! ;)
Här har du min hemlis jag skrev om på facebook. ;)