Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Idag har jag tvättat 4 maskiner tvätt, hållt efter det jag gjorde igår så det ser bra ut idag med + börjat lite i vardagsrummet.
Nu är det bara den jobbiga biten med tvätten kvar, vika den. ;)
Idag har jag tvättat 4 maskiner tvätt, hållt efter det jag gjorde igår så det ser bra ut idag med + börjat lite i vardagsrummet.
Nu är det bara den jobbiga biten med tvätten kvar, vika den. ;)
Idag måste jag berömma mina barn som alla tre hjälpt mig lite med städningen. :)
Inte mycket vi tagit egentligen men bara att de hjälpte mig är ju super bra. :)
Blir att packa upp lite påsar nu som står och dräller i vardagsrummet. ;)
Hej mina vänner.
En vecka i sjukdomens tecken för mig och jag är glad om jag fått ihop 25 timmars sömn denna veckan.
Inte blev köket gjort och badrummet går galet segt.
Dagens plan är att tömma bilen då vi ska köra iväg på fredag kväll och då gäller det att inte ha något onödigt i bilen då den även ska agera sängplats åt oss i 3 nätter. ;)
Så det ska göras + att jag hoppas orka med att städa lite i badrummet.
Tvättmaskinen kan jag strunta i. ;)
Det är hyresvärdens problem. ;)
Var är vi nästa vecka? Har varit off i 2 veckor pga sjukdom.
Fy fan för vardagsrummet!!!!
Fast jag tog minsann och gjorde det i helgen nu så då blir det lite lättare denna veckan. ;)
Här kunde man inte röra sig utan att gå hinderbana innan helgen men nu kan man röra sig och inte allt för mycket prylar på golvet ;)
Har inte gjort mycket här hemma men känner att soffbordet och soffan ska tas ikväll + tv bänken. Bara torka av och plocka undan skiten som står på fel plats.
Nåja jag gjorde det jag skulle + att jag städade upp på golvet i den delen som är vardagsrum (resten är mitt "sovrum") och skurade golvet.
Helt slut och färdig efteråt så jag hoppade in i duschen och nu ligger jag ren o fin i min säng och blickar ut över mitt nästan ok vardagsrum.
Klädhögen med säljeskläder väljer jag att blunda för idag. ;)
Tröttnade på vardagsrummet så ikväll blev sonens rum städat (röjt undan på golvet i a f) och lekhallen (utanför sonens rum och toan, typ död yta där ungarna leker ibland), köket och hallen. ;)
Känns som här kan bli fint om jag orkar hålla det. ;)
Idag har jag varit effektiv. :)
2 maskiner tvätt, vikt 3 tvättkorgar med ren tvätt, städat i vardagsrummet och har bara dammtorkningen kvar. :)
Känner mig riktigt duktig idag och det ska tilläggas att jag har en hyperaktiv snart 3 åring hemma. ;)