Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Orkade dammsuga lite i vardagsrummet imorse efter kalaset men sen var orken slut.
Bra gjort med dammsugandet! Vila nu, det behöver du!
Har haft min underbara medryttare över på påbörjan av projekt Verktygsbyrå! Vi kom en bra bit på väg, faktiskt. Sen åkte vi till stallet och myste och red länge. Nu är jag vederkvickt i själen iaf, även om kroppen inte vill vara med. Tänkte fortsätta med att samla verktyg och maskiner och sortera bort sånt jag inte behöver och peta ned i byrån. Det blir jättebra! På inköpslistan står nu sortimentsboxar till alla skruvar, muttrar, beslag, brickor, plugg, märlor, lim, tejprullar och fan och hans moster som jag samlat på mig.
Planen var att även sysakerna skulle få plats i jättebyrån, men det verkar lite dåligt med det... Hade visst mer verktyg än jag trodde... :-/
Vaknade av att en snickare hohoade från köket. Han håller på att sätta ihop golvet under diskbänken nu. Hoppas att jag kan lägga det nya golvet nu under min lediga vecka!
S&S:ar ett badrum i snigelhastighet... Puh.
Bra jobbat 060810!
Min hjärna har gått i spinn och jag behöver struktureringshjälp. Har alldelels för många projekt nu och jag går med en ständig känsla av att ha glömt något superviktigt. Just nu försöker jag röja i köket såpass att jag kan lägga klart köksgolvet så långt det går. Jag stannar bara upp, stirrar på röran och blir helt handlingsförlamad. Jag har jättesvårt när det blir så rörigt i huvudet.
Har lagt halva köksgolvet nu iaf, men har kapat brädorna fel två gånger. Så typiskt när jag är så här vimsig i knoppen. Man blir ju avbruten av ungarna hela tiden också, jag behöver normalt helt lugn och ro när jag är så här och ändå ska försöka åstadkomma något.
3/4 klart, men nu blir det en massa passningssågande. Vet inte om mitt huvud klarar det.
Nu tog underlagsskummet slut, så det får bli en paus i golvläggandet. Funderar på att ta tag i rosportalen istället, vädret är ju förlåtande i dag. Tror det blir fint, men jag har liksom stängt av alla känslor och visioner, nu är det bara att gneta på som gäller. Tråkigt, då jag normalt drivs av just visionerna.