Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Vad säger appen att veckans uppgifter är? Jag har bara Iphone, och den finns inte för Iphone,
Vad säger appen att veckans uppgifter är? Jag har bara Iphone, och den finns inte för Iphone,
Nu är det länge sedan jag var här inne och skrev. Efter flera veckor av en enorm trötthet och massa annat tjafs, så tror jag mig vara inne på rätt spår igen.
Jag har kapitulerat totalt här hemma med precis allt och allting. Istället för att ha ett berg av tvätt son ska i maskin så är det tvärtom nu, det ska vikas och in i skåpen. Bättre att det är så.
En sak som slog mig nu är att min lägsta nivå har förändrats ordentligt, den är bra många pinnhål högre upp nu. När jag började hänga i denna tråd för ca 2år sedan var det helt åt helvete helt enkelt.
Fattar inte att jag har orkat ha det så fast det finns mycket kvar att önska. Varför fanns inte denna tråd en ca 15 år sedan?
Nu hoppar jag in i tråden igen efter ca 1,5 år. Då var jag lite halvt aktiv under nicket m c Catta.
Vi lyckas hålla en rätt bra ordning. Iaf så att vi på 20 min kan röja om det skulle komma besök. Men den riktiga grundordningen med var sak på sin plats och rensade garderober, skåp och lådor finns inte. Och tvättstugan är HEMSK!
Igårkväll shinade jag zinken ordentligt för första gången på länge. Har annars gjort det när jag städat men skönt att göra det bara för att. Idag blir uppdraget att fortsätta göra det och också få ordning i tvättstugan. Inte jättemycket tvätt att tvätta. Mest ren tvätt att ta hand om (det värsta jag vet...).
Orkar jag mer efter det (gravid i v 37) får hallgarderoben sig en rejäl rensning. Där inne hänger och ligger kläder, skor och väskor som inte använda, är för små eller sådant vi glömt bort.
Vad gör ni idag?