Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Connect - Vilket bra schema du har gjort i bloggen!! Perfekt!
Connect - Vilket bra schema du har gjort i bloggen!! Perfekt!
usch, nu känner jag mig inte alls peppad att fortsätta med detta. Pratade med sambon om han inte ville haka på det här o försöka sätta lite vardagliga rutiner.
Men det var tvärblank nej!
Han ville inte bli tvingad att städa om han inte hade lust sa han (han städar aldrig om man inte tjatar så lusten finns nog inte alls) därför tänkte jag ju att det kunde vara bra att börja smått.
Men nej, det gick inte alls...
Känns ju så där att vara helt ensam med detta samtidigt som den andra bara stökar till istället...
Ja har funderat på det här med decluttra. Det är väl inget man egentligen måste göra. Känns som jag skulle slänga allt jag äger om jag skulle kasta bort 27 saker, ge bort 27 saker osv...(osäker på antalet...)
Vi har liksom inte så mycket plotter...
Det som gör det lite stökigt här är att de samlas muggar o tallrikar som ingen orkar ta bort o gammal reklam osv Och att saker som används hamnar på fel ställe hela tiden.. Bättre förvaring skulle nog vara lösningen där.
Det är väl i så fall vinden som skulle behöva rensas men den är så jäkla kall nu så dit vill jag inte gå frivilligt! hahaa
Jag torkar inte i hon under dagen, torkar bara på diskbänken. Sen tar jag allt på kvällen en gång. Kan inte hålla på o torka hela dagarna :)