Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Huset är i lika bra skick som i går förutom några grejer i hallen som snart ryker. Tvättmaskinen snurrar på och nu ska jag ta mig an tvätten. Det blir det enda idag.
Huset är i lika bra skick som i går förutom några grejer i hallen som snart ryker. Tvättmaskinen snurrar på och nu ska jag ta mig an tvätten. Det blir det enda idag.
Har lyckats hålla ordning sedan i söndags, tvätten tog två kvällar i stället för en. Har fått stuva om schemat lite men det funkar med. Projektet i morgon är att städa ur bilen och tvätta den in och utvändigt. Plus ett föräldramöte.
Hallen ser ut som ett bombnedslag men det beror på att jag har en massa kläder och skit på tork efter en regnskur i kväll. Däremot ser övriga hemmet helt okej ut. Mitt projekt ikväll var att tvätta bilen och det har jag gjort invändigt och utvändigt, så nu är den ren och fin.
I morgon är det husvagnens tur att städas ur och packas om inför helgen. Min planering denna vecka sprack pga tvätten tog två kvällar i stället för en men det kan jag leva med.
Här blir det en rivstart med att snabbstäda, tvätta någon maskin med kläder, städa ur och packa husvagnen inför helgen trapats. Det bör gå rätt fort med tanke på att ser rätt ok ut hemma. So long....
Nu är jag färdig med allt, Fick för mig att jag hade massa smutstvätt men det var bara tre maskiner. Började fundera var all smutstvätt låg så jag for en vända i huset och hittade ingenting mer....Hur är det möjligt?????