Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Jag har just klättrat upp ur min svacka, och hoppas nu kunna hålla mig här uppe längst kanten utan att falla ner allt för ofta. Igår tog jag WHB plus extra i vardagsrummet. Skönt att inviga helgen med ett ryck!
Idag var jag ledig med barnen och kunde ta lite antiprocrustination Lämnat in soffklädseln till kemtvätten, köpt en present (ooops, inta slagit in den), och tagit ett varv till tippen
Min man är på tåget nu - eller snarare på ett annat tåg med samma mål, dessvärre andra metoder. Men vi försöker jämka. Han vill ha antiprocrustination day varje dag och bara göra de saker som är högst prioriterat på "listan". Men han har gått med på en kompromiss, men ändå mycket list-grejer som stressar mig lite. Å andra sidan har de gjort det innan med, känns skönt att stryka lite från listan - som nu är uppe i 1½ A4, och växer hela tiden. Men han accepterar att jag har mina daglia rutiner, iaf vad gäller diskbänk, tvätt och badrum. Ja, och mat
Men mina 15 min rensade som jag vill återuppta plus zonstädade som jag ligger i startgroparna för... Lite kämpande för att få detta att gå ihop.