Någon som fått sexstopp vid graviditet efter upprepade missfall?
Hej!
Jag har två missfall i bagage t(under de senaste 2 åren...) efter mitt första barn som jag fick med hjälp av stimulering. (Jag har PCOs) Senaste missfallet fick jag i November, tidigt i vecka 5... Första var ett uteblivet missfall i vecka 10. Nu bestämde vi oss för att ta en liten paus och börja med behandlinger i slutet av Januari igen. Men något otroligt har hänt! Jag har blivit gravid på egen hand! Vi har bara haft sex 2ggr efter senaste missfallet då jag har mått väldigt dåligt, men vi måste ha haft en lyckoträff. Och då ska jag säga att jag inte fick någon mens mellan missfallet och denna graviditet( men jag har nästan haft en helt utebliven mens när jag inte behandlats).
Är såklart livrädd för att detta också ska vara en ofostrig graviditet...kommer inte vara lugn förrän jag sett ngt i magen.
Men nu till min fråga. Har någon av er fått sexförbud för att ni haft flera missfall. Jag vågar inte ha sex då jag förra gången fick missfall efter att vi haft sex 2dagar i rad... Ska ringa min doktor och fråga oxå, men det är intressant att höra vad ni har fått för svar från era...
Tacksam för alla svar:o)