• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

MariaaG skrev 2012-05-21 17:52:44 följande:
    Tjuvtestade i morse, negativt. Nu mensvärk och det har börjat blöda lite. Skulle egentligen ha mes på torsdag så det känns som att det kommer extra tidigt för att visa hur jävla icke-gravid jag är. Ursäkta språket.
    Nej så trist...massa kramar till dig om det är mensen som är på gångHjärta
  • Duvan

Längtan 30: Forstår att du inte vågar hoppas för mycket...man blir ju så jäkla besviken när mensen kommer..
    Men jag håller alla mina tummar och hoppas det är graviditetssymtomSkrattande 

• Duvan
    Längtan 30 skrev 2012-05-21 20:30:28 följande:
    va du e gullig, tack så mkt..! bara att vänta å se helt enkelt..

hur känner du dig efter inseminationen i helgen å så?
    Jag mår toppen, det känns bra men vågar inte hoppas för mycket!!!
    Det är nog kanske lite tidigt för att kunna känna nått ännu.
    Vill bara att testdagen skall komma....Skrattande

Skall du testa imorgn? :)
  • Duvan

Jag har typ känt lite molande eller som pirr i magen, men det känns som det är för tidigt att jag skulle känna av det redan nu... men det kanske det inte är:)
    Om du testar imorgn hoppas jag det är ett stort plus...vi behöver det i tråden nuSkrattande

• Duvan
    Längtan 30 skrev 2012-05-23 20:21:29 följande:
    håller tummarna, här har d varit ljusbruna flytningar (gammalt blod antar ja) t å fr under eftermiddan så inväntar mensen imorrn. lycka t!
    Åh nej....skit va tråkigt:( men är du säker på att det är mense? brukar du ha så innan mens?
    Massa kramar till dig
  • Duvan

Maria G: Förstår precis vad du menar med toalettbesöken..jobbigt... men hoppas det var en nid blödning och att du är gravid!!Skrattande

Massa kramar till er alla som väntar nu i dagarna, håller mina tummar att det bara blir plusHjärta

• Duvan

Längtan 30: Usch va trist att din mens kom...men vi hoppas det sätter sig vid nästa försök istället!
    Det är ju dax snart igen förstår jagSkrattande
    Allt går ju i 2 veckors perioder så man behöver ju inte vänta så länga innan man är igång
    stor kram till dig{#emotions_dlg.flower}

• Duvan

Ensam är stark: Va ledsamt att din mens kom:(   kram till dig{#emotions_dlg.flower}

Sjäv har jag BIM på fredag, men det känns som mensen kommer att komma....:( det känns som det brukar göra i brösten innan mens....skit....

Vid nästa insemination vill Lars att jag skall ta tabletter, spruta och gå till gyn på dag 12.
    Känns lite skrämmande, har ingen kolla på hur det fungerar...
    Men det känns bra att jag har er att rådråga och få tips av i så fallSkrattande

• Duvan

Grattis DrömmaromsmåttSkrattande 
    Det är kul med plus i tråden äntligen!

Har du känt av några graviditestsymtom?

• Duvan

Jag har förstått att det kan vara lite problem på apoteketet att få ut medicinen när det är dankst recept, eller?
    I så fall är dte något speciellt apotek i Göteborg där man kan få ut det? :)
    Är det dyrt?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012