Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Jag gjorde min spolning hos en privat gynekolog i sverige innan första insem :)

• LiveYourDreams

Duvan: kram o välkommen som en till i gyn grönlunds cirkel :)

• LiveYourDreams

Hur går det för er alla? Saknar våra försök då man blev så påhejad :) har ipf bara gjort ett men de andra blir i slutet av april och vi lääääängtar!

• LiveYourDreams

Binaa: hoppas verkligen du får svar snart och såklart att det är bra nyheter. Sa de inget om hur lång tid det skulle ta? Hoppas du kan åka snart :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: stoooor kram!!

• LiveYourDreams

Usch inte myket bra nyheter i tråden just nu :( varje fång något går snett närmar vi oss den gången det kommer lyckas tänker jag. Men det är inte alltid lätt, för besvikelsen är ju sååå stor :/

• LiveYourDreams

Min cykel e komstant på 25 dagar. Någongång 26 o ngn 24. Har hitills de två cyklar ja testat alltid fått utslag 14 dagar innan bim om jag ser tillbaka :)

• LiveYourDreams

Eftersom spermierna kan leva längre än ägget skulle jag köra nu :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: det har du ju rätt i.. Aå har jag inte riktigt tänkt. På vår insem hade jag stegring på em, inseminerades cirka 20 timmar senare och det tog inte och ägget hade inte
    Lossnat.. Det e en djungel detta..

• LiveYourDreams

Sockerpian: lycka till!!! Jenniekk: yes, överjävlig mensvärk. Men sen har jag förmodligen endometrios också så det e nog därför.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012