sockerpian skrev 2012-02-12 14:37:35 följande:
hahaha nej Längtan30...man slutar aldrig noja.
Efter 7 års försök och läsande om allt om barnlöshet känns det som om jag borde vara fullutbildad barnmorska nu.
har vänner som fått barn och inte har en aning om hur befruktningen äns går till i kroppen...en annan är ju så fruktansvärt medveten om allt!
känns ganska fånigt att komma till mvc sen och bli upplyst om hur man ska leva och vad som är bra och inte..haha.
Jag gjorde ett vul efter mitt missfall och hon sa bara att hon inte såg något konstigt och att slemhinnan va tjock och fin?
tror iofs d e just allt planerande å väntande som skiljer oss fr "vanliga fertila par" å gör oss mer nojiga, analyserande, informationssökande å allt möjligt. både ja å killen har sagt att hade d bara funkat vanligt hade vi troligtvis oxå resonerat "d blir när d blir" men undersökningar, provtagningar å framför allt all väntan tar väldigt hårt på en.
beklagar än en gång att d slutade i mf, men eftersom slemhinnan såg så bra ut tror ja faktiskt att d kan ha varit "enkel" jävla otur. e ju så även för par som inte e i sitsen vi e i, att graviditeten ofta slutar i mf pga kromosomfel å liknande. håller tummar å tår att nästa försök går som en dröm!