Inlägg från: sockerpian |Visa alla inlägg
  • sockerpian

Vi som ska börja inseminera 2012

Godmorgon tjejer!

Vad tror ni?

är det bäst att insemineras 12 tim efter omslag på älstickan eller ska jag vänta tills det gått 30 timmar?

känns nästan som jag vill göra en dubbel.

sist hade det gått ca 20 timmar och det tog sig!

ska ringa storken om en timme så snabba svar önskasGlad

• sockerpian

jippie nu kör vi!!!! fick tid i dag kl 15,00 och i morgon bitti 09.00

i natt blir det vandrarhem och pölse i köpenhamnSkrattande

Lycka till med testerna, jag är tillbaka här på måndagkväll!

puss o kram på erHjärta

• sockerpian

Hej kära vännerHjärta
    Nu är jag hemma i Sverige igen.

Insemination 1 gick hur snabbt och smidigt som helst, sedan checkade vi in på ett vandrarhem vid ströget.
    jättemysigt att bara strosa runt i köpenhamn.

I dag va det dags igen...ingen rolig upplevelse=(
    min sköterska verkade ganska ung och oerfaren, dessutom var jag tydligen ganske svullen sen gårdagen och min livmoder hade lagt sig på sidan och vridigt sig så det va jättesvårt att komma till.
    Hon lirkade och lirkade, ingen behaglig upplevelse vill jag säg.
    Tillslut gav hon upp och hämtade en annan sköterska som efter ännu mer lirkande lyckades med inseminationen...blödde en hel del=(
    men nu är jag i allafall dubbelinseminerad och hemma i min trygga miljö igen, det värker lite i magen så nu ska jag gotta ner mig i soffan med en stor skål glassSkrattande

hoppas verkligen det tar sig nu, för både orken och pengarna är slut!

hur går det för er andra? testat än? jag väntar spänt=)

Lycka till! kramar

• sockerpian

Bim -4...vad tror ni? jag känner mig som sist jag va gravid (en månad sen)
    om jag nu kan ha sån tur såå hoppas jag för gud i världen att jag inte får ett missfall till!
  • sockerpian

tack..eller ja jag känner väl inte att jag kan slappna av än direkt. kommer vara livrädd nu varje gång jag går på toa.
    ska testa igen nästa vecka.

men visst ser det positivt ut? och så tidigt oxå??? hmm

• sockerpian
    Hjärta tack ska du ha!

Jag försöker att inte bli för glad och hetsa upp mig för mycket som sist....
    förra gången satt jag ju här på familjeliv 5 timmar om dagen och läste alla böcker o va helt fanatisk..
    det vill jag inte vara nu.
    Jag håller precis på att start eget företag så det är jättemycket annat o tänka på, vilket är ganska bra just nuSkrattande

Önskar er alla lycka tillHjärta

jag kommer hit o läser i kapp lite i bland, men jag måste nog trappa ner lite på familjeliv...
  • sockerpian

Tack tjejerHjärta jag ska testa mig på onsdag igen med digital, hoppas det fortfarande är positivt då.

Binaa: va ledsen jag blir av att läsa om dina cellförändringar, jag hoppas verkligen allt går bra nu och att du får ett plus om 2 veckor. jag håller tummarna hårt!!!

och alla ni andra...lycka till med allt.

Kan inte hålla mig bort här i frånSkäms ni är ju trots allt det bästa stöd jag harSkrattande

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012