Vi som ska börja inseminera 2012
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Live; åh så spännande, kommer gå o hålla tummarna fram till testdag att du o frun får ett fint , det e er tur den här gången!!
Kram
stegen : Grattis, håller tummarna att det ska gå hela vägen!! :)
Live: Lycka till m återförandet imorrn o grattis till att du får 2 på en gång!!
Jenniekk jag håller tummarna att det e växtvärk lr hormonpåslag snarare än stundande mens. Jag va övertygad att vårt sista försök va misslyckat också o jag skulle bli så enormt glad för er skull om ni får en tidig julklapp.
Finns inga jag unnar plus/bebis än er goa tjejer härinne ska ni veta, allihop!
Kram på dig också jenniekk, jag hoppas o håller tummarna att ni får plus till helgen även om jag känner igen "skyddstankarna" om att det inte funkat, för blir man motbevisad e det ju bara härligt medans det e tungt att va positivt inställd o bli besviken. Kommer hålla koll på hur det går o tänker inte släppa tummarna förrän jag ser att du fått ett plus
[quote=67788655][quote-nick]jenniekk skrev 2012-12-02 07:24:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Fy faan så underbart (på ren svenska) JÄTTEGRATTIS!!
Jag vaknade precis o kom att tänka på dig så jag va tvungen att kolla FL i mobilen hehe. Fnissar o gråter på samma gång, så glad jag e för er skull.!!