Memphis skrev 2012-06-28 15:43:23 följande:
Hej tjejer! Har inte varit aktiv här på evigheter! Vi har DI. Lyckades på första (!) försöket men det blev sorgligt nog mf. Som att man inte har nog liksom!
I alla fall kom mensen tillbaka snabbt och kroppen verkade "funka" och vi gjorde ett nytt försök som inte tog sig.
Skulle prova igen efter förra mensen men äl test gav aldrig utslag? Tänkte att det var en tillfällighet, har hört att de flesta kvinnor kan hoppa nån äl per år. Men skulle haft min mens i lördags och den är fortfarande inte här.. Allt är så skumt. Jag har Alltid haft regelbunden mens från att jag var 12 år, aldrig uteblivit (förutom då jag var gravid då naturligtvis)
Fattar verkligen ingenting. Ska det börja krångla nu? :(
I och med att min man är infertil så vore det fruktansvärt jobbigt om det ska va nåt knas med mig med. Men jag målar väl fan på väggen som vanligt..
Men har tyckt det varit så skönt att slippa hela hormontillskottskarusellen..
Beklagar!! Förstår verkligen din känsla!! Det är så orättvist!
Fick också mf nu, känns så fruktansvärt tungt. Det var det sista syskonförsöket med samma donator som till vårt första barn. (Vet om att helsyskon inte är hela världen, men jag hade hoppats på detta) Vet inte om eller hur vi ska göra nu.
Hela denna situationen är så konstig. Gjorde först en DI, visade negativ. En vanlig mens efter, sen blev det plus på stickan. Sen visade det sig vara ett mf.
Min man är infertil, men jag har väldigt svårt att se hur jag kunde få negativt o sen mens, sex med min man, sen plus.... Hade jag ringt mer till RMC, så hade vi ju kört igång igen efter det negativa testet, för om det är negativt på testdagen, så är det ju dags att köra igång en ny DI.
Tror inte att min kropp är som vanligt igen, har lite småblödningar. Hoppas att kroppen kommer igång igen snart, så vi kan ta ställning till hur/om vi ska fortsätta.