Inlägg från: sockerpian |Visa alla inlägg
  • sockerpian

Vi som ska börja inseminera 2012

Fyy va ledsen jag blir för din skull Binaaa, måste kännas helt fruktansvärt, jag hoppas verkligen att operationen går bra så du snart kan komma tillbaka, kommer sakna digHjärta

Sunsed: va synd att det inte tog sig denna gången, men som sagt snart så..Skrattande Ge järnet!!!

• sockerpian

Heja Duvan va roligt...Skrattande

Jag ville också ha en dubbel, men de övertalade mig till en enkel och det gick ju bra ändåSkrattande, men jag förstår din tankebana, känns som att man har större chans med dubbel ju eftersom de bara lever 24 timmar.

Håller tummarna för dig, våran sköterska hette Inger och va hur cool som helst, hon va dansk men pratade flytande svenska, det va rätt skönt för journalsamtalet va rätt tufft då hon inte förstod oss och inte vi henne..

hälsa StorkenSkrattande

• sockerpian

jenniekk: Du ska absolut åka i morn, det har nog precis slagit om till positivt. tycker nog det är för lång tid att vänta till tisdagen, barnmorskan sa till mig att det va bättre att spermierna låg och väntade på ägget.

jag hade negativt digitalt på morgon och positivt på eftermiddagen, inseminerades kl 13.15 dagen efter och jag blev gravidGlad. hon trodde jag skelle bli beftruktad på kvällen eller natten.

Lycka tillHjärta

• sockerpian

Har börjat blöda och veckoindikatorn visar fortfarande bara 1-2, den har alltså inte stigit på 9 dagar...så jag är ganska övertygad om ett missfall....sååå jävla ledsen nu, undrar hur länge jag behöver vänta tills man kan göra en ny insemination efter missfall? någon som vet?

• sockerpian

Hej tjejer!

Jag försöker fortfarande hänga med här så gott det går..efter missfallet blir man ju lite avtrubbad=(
    men nu är allt ute och gravtestet visar negativt igen så nu väntar jag in mensen och sedan åker jag ner för ett nytt försök.

Att man kan ha sån jäkla otur att just detta skulle bli ett missfall..man börjar ju noja lite över saker...
    har jag brist på något hormon? men barnmorskan säger att mina värden ser bra ut...
    har jag någon muskelknuta, ärrbildning?

Kan någon svara på om de ser sådant under en genomspolning?

beklagar att mensen kom för en del av er..men vi kämpar vidare och tar nya tagSkrattande

kramarHjärta

• sockerpian

okej=) tycker du jag skall göra en spolning innan nästa insemination eller ska jag vänta en till, har bokat tid hos en jätte bra zonterapeut som hjälpt jättemånga barnlösa förut.

• sockerpian

Men jag undrar lite...jag har ju blivit gravid nyss, så spermierna kan ju ta sig upp, men är det för att ägget ska fästa? men det fäste ju i livmodern på mig..är det inte troligare att man har brist på något hormon som gör att jag inte kan behålla ägget? eller är jag helt ute och cyklar?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012