Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

drömmaromsmått skrev 2012-06-20 07:28:16 följande:
    JAAAA!!!
    (såg redan imorse men min dumma mobil vägrade låta mig svara =) )

Idag kommer vi få veta om allt ser bra ut där inne i magen =)
    Lycka t m vul lr ul, ja håller tummar å tår att allt e som d ska!
  • Längtan 30

Här kommer d ett par bilder..*håller andan*

Första som ja tog efter 1-1½min

Den sista bilden efter 4 min.

• Längtan 30

Tack så mycket MariaaG!! Så glad för din/er skull oxå! Jisses om ja skulle försöka få i mig lite frukost kanske hahaha..

• Längtan 30
    MariaaG skrev 2012-06-20 08:35:03 följande:
    Mitt test såg ut som ditt sista, vet inte hur man lägger upp bilder med mobilen.
    Inte ja heller så ja la över d i datorn bara..
  • Längtan 30
    sockerpian skrev 2012-06-20 10:03:33 följande:
    Tittade in i min gamla favvotråd och vad är det mitt öga skådar??? 2 stycken plus underbart tjejer!!! Stora grattiskramar från mig o lille storkbebisen❤
    Hoppas allt går finfint för dig å bebis, du e väl nästan halvvägs genom graviditeten nu?
  • Längtan 30

Åh va härligt m vulet drömmar!!! Längtar t ja e där oxå, tack för gratulationen!! Hjärta Tråkigt att du verkar ha ihållande illamående, hoppas du hittar nån medicin lr att akupunktur lindrar! 

• Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-06-20 12:16:52 följande:
    Hade Hyperremissis förra gången så det var bara att luta sig tillbaka med en spypåse och gilla läget i nio månader.. 

Lär väl bli samma nu, idag står jag upp i alla fall men det beror nog på att jag överdoserat illamående medicinen, fick tummen ur och ringde HC så att de kanske kan ge mig en kortare sjukskrivning för att få vila upp mig lite har ändå varit hemma sedan förra lördagen i och med magsjukan vi drabbades av.. envisa jäkla åbäke, dottern och maken har fortfarande problem med magarna, fasen vad det gör ont i hjärtat att se ens barn så dåligt som Embla var förra veckan, hon fick sondas i tre dygn på sjukhuset och gav ingen respons på flera dagar, bara sov och sov och sov.
    Uscha, ja hoppas hela familjen snart mår bättre! 
  • Längtan 30
    minaz : Tack så mkt, ja håller tummar å tår för fina äggblåsor å att du plussar om nåra veckor!!

TyraPaloma: Du har inte bim förrän imorrn lr på freda va? Hoppas d blir pluss för er oxå! 
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012