Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Hur går det för er alla härinne? :)

• LiveYourDreams

Längtan: när ska ni börja o varför dröjer det? Du har bra tid o förbereda kroppen iaf :) jodå, haft som lättare stickig känsla i magen sen insem. Men e säkert för de varit där o grejat :)

• LiveYourDreams

Längtan: spännande! Fattar att han vill vara med :) Så ni ska också till gyn grönlund.. De va verkligen toppen. Inget daltande o mysande. Haha. Har bim 20-21a feb. Ska försöka vänta så länge som möjligt med att testa men lär börja innan bim ändå ;)

• LiveYourDreams

Längtan: tack! Ja tror ju inte att den fysiska grejen hjälps av valsång och handhållning. Haha. Det e väldigt in insemination och ut. Det gilla jag. O sen e dr lars väldigt trevlig. Hjälpte att hak pratade ngn blandning mellan svenska o danska med, förstod honom bättre än receptionstjejerna. Haha

• LiveYourDreams

Längtan: ja o min tjej står ju i su kön med, där kör de aldrig ostimulerade inseminationer. Alltid hormoner. Vi kör naturlig cykel. Är som dr lars sa ung så enligt normen borde jag inte behöva hormoner men sånt vet man ju aldrig.

• LiveYourDreams

Hahaha nejdå du e fortfarande ung ;p

• LiveYourDreams

Sockerpian: jag gjorde ju en spolning i förra veckan. Behövde skrapas innanför livmoderhalsenstapp för där var det stopp efter en infektion. Annars såg de fint ut. Har en stor cysta som ja visste om o den syntes så tror de mesta syns :)

• LiveYourDreams

Jag skulle gjort en spolning, för o se så passagen är fri :)

• LiveYourDreams

Har du haft fler än ett mf?

• LiveYourDreams

Sockerpian: det tror jag mer på. Men aldrig fel o testa lite allt möjligt. Det tror jag på :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012