Vi som ska börja inseminera 2012
Men vad vet jag...
Ska inte göra någon insemination denna cykel men är så glad att äl testet visade :) gubbe idag då förra cykeln blev förlängd med en vecka... Att man kan bli glad för så "lite"
Lycka till alla som är igång nu!
Liveyourdreams: Hoppas på omslag snart så det blir ett nytt försök för er.
Funderar på detta med äl och värk... Jag har alltid molvärk och känner som en tyngd i underlivet, är inte sugen på sex då! Ofta känner jag av detta några dagar innan äl. Hur har ni andra?
Läser tråden och håller alla tummar för er som är på gång!
Vi väntar på att åka i september nästa gång, längtar med skräckblandad förtjusning... Fortsätter att äta enl Lchf och centimetrarna på kroppen minskar stadigt..
Sally... Håller en extra tumme för er...
Liveyourdreams: Hoppas att Äl bara kommer senare än den brukar så ni får en chans denna månaden! Förstår att du blir frustrerad...
Liveyourdreams: Hur går det?
När jag har Äl känningar så testar jag flera gånger om dagen för att inte missa omslaget med flera timmar. Testar aldrig direkt på morgonen, testar aldrig tidigare än kl. 10.
Ja, Clearblue informerar ju om att man kan testa när som på dygnet och att många kvinnor föredrar att testa direkt på morgonen . Går ju säkert bra om man gör hemmaförsök
Skickade för tidigt: och inte behöver veta precis när omslaget är. Jag har testat direkt på morgonen efter insemination för att se om glada gubben finns kvar då min Gyn säger att stegringen inte finns kvar då ägget släppt. Har stämt för mig...
Liveyourdreams: hur går det i jakten på Äl? Kram