Vi som ska börja inseminera 2012
Sally: spännande! Håller alla mina tummar! För dig med smilla :) jenniekk: skönt me paus? Härligt att du gillar lchf grejen :)
Sally: spännande! Håller alla mina tummar! För dig med smilla :) jenniekk: skönt me paus? Härligt att du gillar lchf grejen :)
Tyra: ser lovande ut, testade bara med "billiga" stickor förr (nu bara clearblue) o har en bild på mobilen på mitt senaste superpos ältest.. Men kan inte lägga in det från mobilen.. :/
Tyra; spännande!! Visste inte ens att hon gjorde insem. Trodde bara det var lars :) stort lycka till!!
Här verkar den stora utmaningen va o få ett ägg o släppa. Testar två dagar till sen ger vi upp för denna cykel. Blir de ingen smiley får dr lars skriva ut hormoner för nästa cykel. Men ni kan väl hålla tummarna för en smiley för oss? Börjar bli trött på o baa få tomma ägg på testerna.. :/
Jenniekk: sjukt irriterande! Speciellt eftersom samma sak hände när vi skulöe göra vårt senaste försök i april. Då kom ju aldrig en smiley. Är tröttsamt när man ställt in sig på försök. Men som sagt, hoppas på morgondagens test :)
Testar alltid 12 o 18. På våra två tidigare försök har ja alltid fått stehring vid 17-18. Får se hur de går idag. Tack för era peppande ord :)
Fortfarande ingen smiley men strecken när man tog ut testet va starkare än innan. Hoppas på smiley i em :)
Ingen smiley nu heller :/ visst är det ett speciellt nummer man ska ringa om man behöver en tid på en lördag? För de har väl bara öppet till 15? Tänker om ja får omslag imon vid 18 blir det ju svårt o ringa för en tid på lördagen..
Jenniekk: gullig du är som undrar. Mailade samma frågor som ja skrev här till dr lars i fick svar imorse. Beställde billiga tester igår som ja ska testa med o blr det starkt så tar ja den sista clearblue o ser om jag kan få en smiley. Har inte testat än idag, är dags vid 12. :) sally: hur går det för dig?
Tastade me en sticka nu. Superpos!! Helt sjukt. Synd att man inte kan bifoga bilder från mobilen annars hade jag vist er :)