Vi som ska börja inseminera 2012
Vi ska göra insemination både lördag och söndag också.
Jenniek: ge inte upp hoppet!! Kram
Jenniekk - styrkekramar - håller tummarna att det tar sig nästa gång.
Jag har BIM i nästa vecka, samma helg som sockerpian - men jag känner mig inte det minsta gravid.
All molvärk, spänningar och precis allt försvann. Men som sagt, en veckas väntan och sedan så korsar vi fingrarna här.
Lycka till er alla
Snart BIM, lör eller söndag ska jag testa. Men känner mig helt ogravid . . .
Mest att mensen är på gång.
Är dock trött ela tiden (kan vara från mörkret och kylan), och så mådde jag så illa på jobbet idag att jag hängde på toan med huvudet mellan knäna det mesta av tiden. (men det kan bero på ångesten), sedan spänner det fortfarande i tjejmagen (kan vara pms), jag svettas rätt mycket och är gråtfärdig för minsta lilla (men det kan också bero på tröttheten och kommande pms)
vem vet? - om 3 - 4 dagar så vet jag.
lycka till tjejer
Grattis Sockerpian till plusset!!!
Till er alla andra, tack för de värmande orden, visst väntar men tills mensen dyker upp (eller inte) ändå - hoppet dör sist. Och mensvärken har slutat idag, men jag vågar ändå inte hoppas.
Jag är 32 år och har en dotter sen tidigare.
När jag talade med läkaren om insemination så sa hon -
jaaa, det är nog hög tid till det nu . . .
HAHA, tänkt vad jag kände mig plötsligt lastgammal
Jaha, där kom mensen som väntad.
Är rätt besviken faktiskt, trots att man var förberedd att det vore rent av tur ifall det tog sig redan vid första försöket. Men nu oroar jag mig ifall min ägg kommer att vara duglig vid den andra försöket. . .
Men nu är det bara ca 14 dagar kvar innan jag ska försöka igen.
Lycka till er andra
Efter januari missen, då min mens kom precis som väntat trots alla grav symptom efter Inseminationen, är det snart dax för nästa februari omgång. När som helst - nu i dagarna. Bara väntar på ÄL-stegringen.
Och sedan är det bara 9 månaders härlig graviditet och sen äntligen möts vi, jag och mitt barn.
Det gäller att visualisera tjejer - visualisera .. ! :-P