Inlägg från: Sally Cinnamon |Visa alla inlägg
  • Sally Cinnamon

Vi som ska börja inseminera 2012

Tack snälla. Kan inte förstå att den här mardrömmen aldrig tar slut och att det här med insemination som vi trodde så mycket på inte fungerar. Skulle vara skönt om vi fick reda på vad som är fel, allt har alltid sett bra ut.

Kommer inte upp ur sängen idag, bara gråter.

• Sally Cinnamon

Förtydligande: det känns som en evighet eftersom vi redan väntat så länge. Vi tänkte ju att vi var framme i kön nu.

• Sally Cinnamon

Fy vad tråkigt Jenniekk. Nej, vi har inga ledtrådar alls. Gjort spolning och allt det där, varenda test har sett hur bra ut som helst och inga andra faktorer heller. Frustrerande! Ni då? Nån aning vad som sätter käppar i hjulet?

• Sally Cinnamon

Grattis Frankie!

Åh MariaaG, kort varsellista låter som nåt för oss. Ska absolut kolla om vi kan få stå på en sådan, min orkgräns är passerad. Var var det ni gjorde era ivfer?

• Sally Cinnamon

Fick ett gravidbesked från en nära som gjorde mig så sänkt. Står inte ut längre! Panik, det här är så jobbigt att jag varken vet ut eller in. Vill byta liv, tack.

• Sally Cinnamon

Hur hanterar ni andra kloka tjejer det? När någon i er närhet blir med barn. Undviker eller träffar? Jag är så otroligt avundsjuk, och hon vet hur vi kämpar så det är säkert jobbigt för henne med. Svårt!

• Sally Cinnamon

Hej..nja det är inget vidare. Ska hjärtat vara såhär tungt till januari blir det tufft. Ska om ett par veckor till SU och prata lite, hoppas kunna få hamna på en sån där kort varsel-lista som MariaaG pratade om innan. Annars vet jag inte hur det här ska gå.

• Sally Cinnamon

Nu fick jag veta att jag missförstått SUs regler. Trodde man först fick sex insem försök och om de misslyckades tre ivf. Men det är visst antingen eller. Dvs att vi ovetande använt upp ett av våra ivf-försök på två inseminationer, trots att vi gjort fem innan i DK som ej gett resultat. Känns så himla onödigt!!

• Sally Cinnamon
    LiveYourDreams skrev 2012-10-23 13:26:14 följande:
    Sally: whaaaat! Trodde också det var såsom du sa.. Fyfasiken.. Ivf i danmark är inget alternativ? Kram

Vi har två försök att göra här, men om de misslyckas så absolut. Jag gör precis vad som helst. Så jävla sur och besviken just nu bara. Otydlig information!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012