Vi som ska börja inseminera 2012
Jenniekk: nääää, har aldrg haft längre än 26 dagar så har lagt ner testandet för denna gång :) nu ser vi fram emot vårt bröllop istället :)
Jenniekk: nääää, har aldrg haft längre än 26 dagar så har lagt ner testandet för denna gång :) nu ser vi fram emot vårt bröllop istället :)
Längtan: japp 5e maj så det e nära :) smilla: vad roligt!! Grattis :D kul att du hänger kvar här med :)
Binaa: spännande! Håller tummarna! Har fått höra att du skall avstå de första 48 timmarna. :)
Jenniekk: hoppas äl kommer :) det e så snopet när den hoppar över som den gjorde för mig :/
Jenniekk: jag slutade i torsdags. Har haft lite ont i magen många dagar så det var nog inte något ägg som lossade denna månad tyvärr. :/
Jenniekk: hejaheja! Ni ser ut o få ljuvligt väder också, passa på o njuta :D
Brukar maila. Har alltid fått svar inom max två dagar :)
Jenniekk: håller alla mina tummar!
Hej tjejer! Inorgon gifter vi oss o sen sticker vi direkt till newyork. Hoppas på att se massa plus när jag kommer tillbaka! Kraaaam
Hej tjejer! Är numera fru och skriver från nyc! :) mkt spännande som händer i tråden! Håller mina tummar för er alla :) här va nog äl senare än jag trodde för min mens hargått över tre dagar o inga tecken på att den är på g. Konstog kroppen är ibland :/